Reklama Polkomtela z misiem zgodna z etyką

Choć niektórym konsumentom nie spodobał się miś z reklamy Polkomtela, który pierdzi ogniem i używa wulgaryzmów, to jednak Komisja Etyki Reklamy nie dopatrzyła się naruszenia norm etycznych.

Aktualizacja: 21.08.2015 13:17 Publikacja: 21.08.2015 12:43

Reklama Polkomtela z misiem zgodna z etyką

Foto: www.sxc.hu

Skład orzekający KER rozpatrywał trzy skargi, których przedmiotem była reklama telewizyjna usług telekomunikacyjnych firmy Polkomtel (sygn. K/53/15/01-03).

Konsumenci uznali, iż pojawiająca się od około pół roku, przez całą dobę, na różnych kanałach reklama, przedstawiająca pluszowego misia wskakującego do słoika, gdzie głos mówi "za darmo możesz włożyć tylko w plush" jest niesmaczna.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Sądy i trybunały
Ważna opinia z TSUE ws. neosędziów. Nie spodoba się wielu polskim prawnikom
Sądy i trybunały
Będzie nowa ustawa o Sądzie Najwyższym. Ujawniamy plany reformy
Matura i egzamin ósmoklasisty
Matura i egzamin ósmoklasisty 2025 z "Rzeczpospolitą" i WSiP
ZUS
Kolejny pomysł zespołu Brzoski: ZUS rozliczy składki za przedsiębiorców
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Prawo w Polsce
Od 1 maja rusza nowy program bezpłatnych badań. Jak z niego skorzystać?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne