Aktualizacja: 21.08.2015 13:17 Publikacja: 21.08.2015 12:43
Foto: www.sxc.hu
Skład orzekający KER rozpatrywał trzy skargi, których przedmiotem była reklama telewizyjna usług telekomunikacyjnych firmy Polkomtel (sygn. K/53/15/01-03).
Konsumenci uznali, iż pojawiająca się od około pół roku, przez całą dobę, na różnych kanałach reklama, przedstawiająca pluszowego misia wskakującego do słoika, gdzie głos mówi "za darmo możesz włożyć tylko w plush" jest niesmaczna.
Sąd Najwyższy opublikował komunikat w sprawie ponownego przeliczenia głosów w drugiej turze wyborów prezydenckic...
Prawie milion wniosków o rentę wdowią wpłynęło do ZUS. Z kolei do KRUS nieco ponad 121 tys. Tak wynika z danych...
Najlepszą uczelnią publiczną, która uczy prawa, podobnie jak w zeszłym roku, jest Uniwersytet Jagielloński w Kra...
Obradujący w Bydgoszczy Krajowy Zjazd Adwokatury nie przyjął uchwały przedstawicieli izby warszawskiej. Miała on...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
Po 10 latach postępowania grupowego z udziałem poszkodowanych lokatami Amber Gold, sąd apelacyjny wyda wyrok w t...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas