Reklama

Reklama Polkomtela z misiem zgodna z etyką

Choć niektórym konsumentom nie spodobał się miś z reklamy Polkomtela, który pierdzi ogniem i używa wulgaryzmów, to jednak Komisja Etyki Reklamy nie dopatrzyła się naruszenia norm etycznych.

Aktualizacja: 21.08.2015 13:17 Publikacja: 21.08.2015 12:43

Reklama Polkomtela z misiem zgodna z etyką

Foto: www.sxc.hu

Skład orzekający KER rozpatrywał trzy skargi, których przedmiotem była reklama telewizyjna usług telekomunikacyjnych firmy Polkomtel (sygn. K/53/15/01-03).

Konsumenci uznali, iż pojawiająca się od około pół roku, przez całą dobę, na różnych kanałach reklama, przedstawiająca pluszowego misia wskakującego do słoika, gdzie głos mówi "za darmo możesz włożyć tylko w plush" jest niesmaczna.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Sądy i trybunały
Plan ministra Żurka na reaktywację KRS. Konstytucjonalista: nielegalne działanie
Prawo w Polsce
Czy można zagrodzić jezioro? Wody Polskie wyjaśniają
Prawo dla Ciebie
Zamieszanie z hybrydowym manicure. Klienci zestresowani. Eksperci wyjaśniają
Spadki i darowizny
Kiedy dokładnie należy otworzyć testament i kto powinien to zrobić?
Prawo w Polsce
Dwa projekty ustaw u prezydenta Karola Nawrockiego. Chodzi o płacenie gotówką
Reklama
Reklama