Reklama
Rozwiń

Reklama Polkomtela z misiem zgodna z etyką

Choć niektórym konsumentom nie spodobał się miś z reklamy Polkomtela, który pierdzi ogniem i używa wulgaryzmów, to jednak Komisja Etyki Reklamy nie dopatrzyła się naruszenia norm etycznych.

Aktualizacja: 21.08.2015 13:17 Publikacja: 21.08.2015 12:43

Reklama Polkomtela z misiem zgodna z etyką

Foto: www.sxc.hu

Skład orzekający KER rozpatrywał trzy skargi, których przedmiotem była reklama telewizyjna usług telekomunikacyjnych firmy Polkomtel (sygn. K/53/15/01-03).

Konsumenci uznali, iż pojawiająca się od około pół roku, przez całą dobę, na różnych kanałach reklama, przedstawiająca pluszowego misia wskakującego do słoika, gdzie głos mówi "za darmo możesz włożyć tylko w plush" jest niesmaczna.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Prawo w Polsce
Są kolejne wyniki ponownego przeliczenia głosów. Zyskuje Karol Nawrocki
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Zawody prawnicze
Nie będzie umowy o pracę dla adwokatów. Ostra dyskusja na Krajowym Zjeździe
Zawody prawnicze
Ranking kancelarii prawniczych 2025. Znamy zwycięzców
Konsumenci
Nabici w Amber Gold: wiadomo, kiedy zapadnie wyrok