To sedno uchwały Komisja Etyki Reklamy z 26 marca 2014 r., która zapadła w wyniku skargi złożonej przez Stowarzyszenie Twoja Sprawa przeciwko Satinar system s.r.o. w Ostravie (uchwała nr ZO 34/14).
Przedmiotem skargi były dwie reklamy zewnętrzne serwisu showup.tv, które były eksponowane m.in. w Krakowie, Wrocławiu, Katowicach oraz w Warszawie.
Pierwsza z nich przedstawiała dwie postacie kobiece. Jedna z nich wystylizowana na anioła, a druga na diabła. Druga reklama pokazywała postać wystylizowaną na diabła oraz męską postać w garniturze. Na obu reklamach widniało hasło „bo wszystkie diablice są twoje po pracy".
Pornografia na billboardach
Zdaniem stowarzyszenia, reklama widoczna zarówno na billboardach, jak i na budynkach prezentuje konsumentom - w tym dzieciom - reklamę portalu pornograficznego i zachęca do jego odwiedzenia.
- Przedmiotowa reklama narusza kodeks etyki reklamy, bowiem promuje serwis, w którym użytkownicy rozpowszechniają ostrą pornografię ze swoim udziałem - podniosło w skardze stowarzyszenie (sygn. skargi: K/142/13).