Aktualizacja: 03.08.2017 07:56 Publikacja: 03.08.2017 07:26
Foto: Fotolia
Płacąc online, klient ma do wyboru dwa podstawowe sposoby: kartę kredytową oraz przelew bankowy.
– Z naszego doświadczenia wynika, że warto płacić kartą. Gdy sprzedawca nie wywiąże się z umowy, klient może bowiem zgłosić się do banku, który w jego imieniu wystąpi do organizacji wydającej kartę, o wszczęcie procedury obciążenia zwrotnego (charge back) – radzi Katarzyna Słupek z Europejskiego Centrum Konsumenckiego.
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
Za brak ważnego biletu parkingowego w przypadku przekroczenia czasu postoju nie można nakładać kar - wynika z wy...
Uchwała Sądu Najwyższego nie dała spodziewanego impulsu do walki o rekompensaty finansowe za wyjazdy na wycieczk...
Wniosek o zmianę miejsca głosowania można składać już na 44 dni przed dniem wyborów, nie później jednak niż trze...
Rowerzysta, dojeżdżając do przejazdu rowerowego, nie ma pierwszeństwa. Zyskuje je dopiero, gdy znajdzie się już...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas