Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 27.04.2017 22:51 Publikacja: 27.04.2017 21:07
Foto: Fotorzepa, Maciej Zienkiewicz
Choć wielu usiłuje go odesłać do lamusa, jest jednym z najważniejszych komponentów współczesnego etosu obywatelskiego. Co więcej, jeśli mamy się w Polsce dorobić nowoczesnej etyki życia publicznego, patriotyzm jest pojęciem kluczowym. Wymusza refleksję o punktach stycznych dobra zbiorowości z potrzebami nowoczesnego państwa. Jednym z nich jest gospodarka, której na tych łamach poświęcamy wyjątkowo dużo uwagi. Stąd częste refleksje o patriotyzmie gospodarczym. Dla wielu to jeszcze pojęcie nie do końca zrozumiałe. Dla nas postulat takiego wysiłku w gospodarce, który przynosi efekty macierzystej zbiorowości i wspólnemu państwu. To dobry obyczaj płacenia podatków, troski o pracownika, inwestowania w lokalną infrastrukturę. Pojmowanie, że życie i praca muszą służyć temu, co najbliższe, rodzinie, społeczności, w której się żyje, ojczyźnie.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
To kanclerz Niemiec Friedrich Merz od długiego czasu przekonywał prezydenta USA Donalda Trumpa, aby wziął pod uw...
I tak źle, i tak niedobrze. Jak prezydenta Karola Nawrockiego „nie było” i nie wykorzystywał swoich kontaktów z...
Ofertą rosyjskojęzycznego białoruskiego rapera Maksa Korża dla młodych ze Wschodu jest bunt. Przeciwko komu? Prz...
Legitymacja to klucz do władzy. Problem w tym, że jest wiele źródeł legitymacji i dopiero w dniu wyborów wiadomo...
63 ukraińskich i białoruskich zadymiarzy zostanie wydalonych z Polski po incydentach na koncercie białoruskiego...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas