Reklama

Jabłoński: Bez owijania w bawełnę

Liderki dwóch największych partii wyciągnęły wnioski z ogólnikowej poniedziałkowej debaty. Lekcję odrobili również dziennikarze i cała debata wyglądała lepiej od tej z poprzedniego dnia.

Publikacja: 21.10.2015 00:48

Jabłoński: Bez owijania w bawełnę

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

Nareszcie widać jasno różnice w programach między najważniejszymi partiami. I to nie tylko w ich politycznym marketingu ale i w programach gospodarczych. We wtorek już nikt niczego nie ukrywał i z punktu widzenia gospodarki zrobiło się niestety dosyć ponuro.

To, ze lewica mówiła o nowych podatkach dla najbogatszych i firm to nic dziwnego ani nowego. W otwarty sposób o tym samym mówiła też Beata Szydło a w zawoalowany  (podatek progresywny) również Ewa Kopacz. Warto zwrócić uwagę, że jej partia nadal nie ujawnia sposobu liczenia tego zaproponowanego przez siebie podatku.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Komentarze
Bogusław Chrabota: Nawrocki i Orbán. Żadne tam bratanki
Komentarze
Jerzy Haszczyński: Tusk nie oszczędzał Merza w Berlinie. Przeszłość ciąży niemiłosiernie
Komentarze
Michał Szułdrzyński: Orbán, Putin i Konfederacja. Dlaczego decyzja prezydenta Nawrockiego była słuszna
Komentarze
Michał Szułdrzyński: Członkostwo w Unii to polska racja stanu, choć coraz częściej jest to podważane
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Komentarze
Jerzy Haszczyński: Polska-Niemcy. Czekając na zrozumienie i na zeznania Serhija K.
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama