Aktualizacja: 19.01.2018 11:40 Publikacja: 19.01.2018 11:24
Foto: Fotorzepa/ Urszula Lesman
Wielkość sprzedaży w sklepach i w internecie była o 1,5 proc. mniejsza niż w listopadzie, kiedy ostre przeceny skutkowały jej wzrostem o 1 proc. – poinformował w piątek Urząd Krajowej Statystyki. To największy miesięczny spadek od czerwca 2016 r., a dla grudnia największy od siedmiu lat. Bez uwzględniania przychodów stacji benzynowych sprzedaż spadła o 1,6 proc.
Sprzedaż artykułów gospodarstwa domowego była mniejsza o 5,3 proc. niż w listopadzie, bo wzrost cen wciąż szybszy od wzrostu płac powstrzymuje Brytyjczyków przed dokonywaniem większych zakupów.
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas