Ambitna strategia Carrefoura

Francuska sieć chce do 2022 r. mocno zmienić oblicze dzięki dużym inwestycjom i postawieniu na rozwój sprzedaży internetowej.

Aktualizacja: 23.01.2018 11:41 Publikacja: 23.01.2018 11:30

Ambitna strategia Carrefoura

Foto: 123rf

Carrefour zapowiedział, iż do 2022 r. chce rocznie inwestować 2 mld euro. Jednocześnie zapowiedział też zmniejszenie sieci sprzedaży o 273 placówki, dotknie to byłych sklepów sieci DIA. Sieć została kupiona w 2014 r. za 600 mln euro. Carrefour chce też rozwijać ofertę produktów marki własnej, docelowo jedna trzecia sprzedaży grupy ma pochodzić z tego segmentu rynku.

Francuska grupa chce też mocno postawić na rozwój w systemie omnichannel, czyli we wszystkich segmentach rynku i kanałach sprzedaży. W pięć lat w największych miastach chce otworzyć 2 tys. sklepów convenience. Do 2022 r. firma chce też zainwestować 2,8 mld euro w rozwój sprzedaży internetowej. Ten kanał ma do tego roku generować rocznie 5 mld euro przychodu.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Prezes Renault ma uratować mocno zadłużony koncern luksusowy
Handel
Kiedy wypada niedziela handlowa w czerwcu? Jest jeden termin
Handel
Polacy znów wypalają więcej nielegalnych papierosów. Odwrócenie trendu
Handel
Pepco odcina chore i słabsze gałęzie
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Handel
Pepco sprzedaje podupadającą sieć. Wysyła też w rynek ciekawy sygnał