Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.01.2018 11:41 Publikacja: 23.01.2018 11:30
Foto: 123rf
Carrefour zapowiedział, iż do 2022 r. chce rocznie inwestować 2 mld euro. Jednocześnie zapowiedział też zmniejszenie sieci sprzedaży o 273 placówki, dotknie to byłych sklepów sieci DIA. Sieć została kupiona w 2014 r. za 600 mln euro. Carrefour chce też rozwijać ofertę produktów marki własnej, docelowo jedna trzecia sprzedaży grupy ma pochodzić z tego segmentu rynku.
Francuska grupa chce też mocno postawić na rozwój w systemie omnichannel, czyli we wszystkich segmentach rynku i kanałach sprzedaży. W pięć lat w największych miastach chce otworzyć 2 tys. sklepów convenience. Do 2022 r. firma chce też zainwestować 2,8 mld euro w rozwój sprzedaży internetowej. Ten kanał ma do tego roku generować rocznie 5 mld euro przychodu.
Dyrektor generalny Luca de Meo opuszcza francuskiego producenta samochodów Renault, aby podjąć pracę poza branżą...
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
Rośnie szara strefa tytoniowa w UE i w Polsce. Na rynek trafia coraz więcej papierosów pochodzących z nielegalny...
Pepco sprzeda sieć Poundland funduszowi Gordon Brothers. Zarząd zasygnalizował, że możliwe są dalsze zmiany w st...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Pepco sprzedaje Poundland funduszowi Gordon Brothers. Cena jest symboliczna, a w praktyce Pepco do transakcji do...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas