Reklama

Ambitna strategia Carrefoura

Francuska sieć chce do 2022 r. mocno zmienić oblicze dzięki dużym inwestycjom i postawieniu na rozwój sprzedaży internetowej.

Aktualizacja: 23.01.2018 11:41 Publikacja: 23.01.2018 11:30

Ambitna strategia Carrefoura

Foto: 123rf

Carrefour zapowiedział, iż do 2022 r. chce rocznie inwestować 2 mld euro. Jednocześnie zapowiedział też zmniejszenie sieci sprzedaży o 273 placówki, dotknie to byłych sklepów sieci DIA. Sieć została kupiona w 2014 r. za 600 mln euro. Carrefour chce też rozwijać ofertę produktów marki własnej, docelowo jedna trzecia sprzedaży grupy ma pochodzić z tego segmentu rynku.

Francuska grupa chce też mocno postawić na rozwój w systemie omnichannel, czyli we wszystkich segmentach rynku i kanałach sprzedaży. W pięć lat w największych miastach chce otworzyć 2 tys. sklepów convenience. Do 2022 r. firma chce też zainwestować 2,8 mld euro w rozwój sprzedaży internetowej. Ten kanał ma do tego roku generować rocznie 5 mld euro przychodu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Reklama
Reklama