Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 23.01.2018 11:41 Publikacja: 23.01.2018 11:30
Foto: 123rf
Carrefour zapowiedział, iż do 2022 r. chce rocznie inwestować 2 mld euro. Jednocześnie zapowiedział też zmniejszenie sieci sprzedaży o 273 placówki, dotknie to byłych sklepów sieci DIA. Sieć została kupiona w 2014 r. za 600 mln euro. Carrefour chce też rozwijać ofertę produktów marki własnej, docelowo jedna trzecia sprzedaży grupy ma pochodzić z tego segmentu rynku.
Francuska grupa chce też mocno postawić na rozwój w systemie omnichannel, czyli we wszystkich segmentach rynku i kanałach sprzedaży. W pięć lat w największych miastach chce otworzyć 2 tys. sklepów convenience. Do 2022 r. firma chce też zainwestować 2,8 mld euro w rozwój sprzedaży internetowej. Ten kanał ma do tego roku generować rocznie 5 mld euro przychodu.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Wygląda na to, że ustawa akcyzowa jak dziurawa jak sito. Przynajmniej w części dotyczącej opodatkowania e-papier...
Notowania największego w Polsce odzieżowego detalisty osiągnęły w piątek roczne maksimum i są niedaleko od histo...
Firma będąca biznesowym partnerem CCC ma przed sobą ważny rok. W bieżącym uzgodniła już transakcje za 1,7 mld do...
Prezydent USA Donald Trump wezwał unijnych urzędników do nałożenia na Chiny i Indie karnych ceł w wysokości do 1...
Nasz model biznesowy jest taki, że to my mamy zarabiać – mówi Dariusz Miłek, główny akcjonariusz Grupy CCC.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas