Święto młodej mody - konkurs Fashion Designer Awards

Znani są już półfinaliści IX edycji konkursu Fashion Designer Awards. Tematem rywalizacji jest w tym roku hasło „Tribute to Nature”.

Publikacja: 31.03.2018 08:19

Foto: materiały prasowe

Warszawski pokaz kolekcji wiosna/lato 2018 przygotowanej przez młodych projektantów, a także przez znane już marki, przyciągnął wielu gości. Czekały na nich także konkursy i inne atrakcje.

Widzowie obejrzeli pokazy Joanny Porayskiej i Aleksandry Malinowskiej, absolwentek Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru (MSKPU), a także marek Warsaw Concept Store, Uterque, Kapp Ahl, Hexeline i Bizuu.

Gośćmi półfinału byli m.in. projektantka Bizuu, Zuzanna Wachowiak, aktorka Marieta Żukowska, kostiumograf Anna Męczyńska, założycielka MSKPU Magdalena Płonka oraz Grażyna Olbrych i Dagmara Radzikowska, autorki książki „Jak trampki weszły na salony".

Kulminacyjnym momentem było przekazanie werdyktu jury. Dziewięciu finalistów ogłosiła pomysłodawczyni FDA, Joanna Sokołowska-Pronobis. Są to: Tomasz Armada, Sebastian Gąsienica-Łuszczek, Magdalena Kurnicka, Weronika Nowosad, Magdalena Popiel, Małgorzata Sobota, Maria Szolc, Olena Ushanova i Celina Wesołowska.

Na stronie organizatora FDA wystartowało właśnie głosowanie dla internautów, w którym wybiorą oni swojego, dziesiątego finalistę.

Wszyscy finaliści będą walczyć o nagrody podczas finału, który odbędzie się w Warszawie 23 kwietnia. A w puli nagród są m.in. wyjazd na Premier Vision do Paryża, udział w International Young Designers Contest w Kijowie, wyjazd na kurs do Shaanxi Polytechinc Institute w Chinach czy staż zagranicą w atelier znanego projektanta.

Handel
Chiński eksport do USA kwitnie. Firmy ukrywają pochodzenie produktów
Handel
Przesyłki z Chin i Hongkongu droższe. Bruksela i Paryż śladem USA
Handel
Puściej pod choinką w Boże Narodzenie 2025. Cios w Świnkę Peppę i Teletubisie
Handel
Deeskalacja wojny celnej między USA a Chinami. Pekin rozważa ofertę Białego Domu
Handel
Majówka 2025: Czy 1 i 3 maja sklepy będą otwarte? Gdzie zrobimy zakupy?
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku