Reklama
Rozwiń
Reklama

Nowa odsłona Lidla. "Więcej na radość z życia"

Hasłem reklamowym firmy jest od teraz „więcej na radość z życia". Sieć rozpoczyna wkrótce wielką kampanię reklamową

Aktualizacja: 26.04.2018 14:10 Publikacja: 26.04.2018 13:59

Nowa odsłona Lidla. "Więcej na radość z życia"

Foto: materiały prasowe

Lidl to jeden z największych sprzedawców detalicznych w Polsce, przychody firmy to już kilkanaście miliardów złotych. Firma podaje, że codziennie w jej sklepach zakupy robi ponad milion osób, stąd zapadła decyzja o nowej komunikacji reklamowej z klientami.

Już w maju Lidl Polska zaprezentuje nową kampanię, której bohaterami będą prawdziwi klienci sieci. „WIĘCEJ NA RADOŚĆ Z ŻYCIA" to hasło nowej kampanii.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Chiny pracują nad nowym systemem licencji na eksport metali ziem rzadkich
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Handel
CCC stawia na sklepy stacjonarne. Pokazuje plany na 2026 rok
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama