Reklama

Nowa odsłona Lidla. "Więcej na radość z życia"

Hasłem reklamowym firmy jest od teraz „więcej na radość z życia". Sieć rozpoczyna wkrótce wielką kampanię reklamową

Aktualizacja: 26.04.2018 14:10 Publikacja: 26.04.2018 13:59

Nowa odsłona Lidla. "Więcej na radość z życia"

Foto: materiały prasowe

Lidl to jeden z największych sprzedawców detalicznych w Polsce, przychody firmy to już kilkanaście miliardów złotych. Firma podaje, że codziennie w jej sklepach zakupy robi ponad milion osób, stąd zapadła decyzja o nowej komunikacji reklamowej z klientami.

Już w maju Lidl Polska zaprezentuje nową kampanię, której bohaterami będą prawdziwi klienci sieci. „WIĘCEJ NA RADOŚĆ Z ŻYCIA" to hasło nowej kampanii.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Swatch odpowiada Donaldowi Trumpowi na cła nowym zegarkiem
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Reklama
Reklama