Polacy uwielbiają zakupy. Duże markety to już przeszłość

Statystyczny Polak w promieniu 600 metrów od miejsca zamieszkania znajdzie aż 12 sklepów spożywczych, głównie o mniejszym formacie

Aktualizacja: 18.12.2019 12:17 Publikacja: 18.12.2019 10:54

Polacy uwielbiają zakupy. Duże markety to już przeszłość

Foto: Adobe Stock

Jak podaje firma GfK Polonia małoformatowe sklepy zdecydowanie podbijają serca polskich konsumentów dzięki coraz bogatszej ofercie i ogromnej dostępności. Do tego coraz skuteczniej rywalizują z punktami specjalistycznymi i wygrywają wyścig o klienta udającego się po szybkie lub awaryjne zakupy. Takie dane płyną z najnowszych analiz przygotowanych przez Panel Gospodarstw Domowych GfK Polonia.

Czytaj także: Niedziele handlowe 2019. W te niedziele będzie można zrobić zakupy w 2019 roku

Pozostało 88% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Handel
Zamożni Amerykanie zaczynają być ostrożni w wydatkach
Handel
Dyrektor Biedronki: Największe wyzwanie dla polskiego handlu? Demografia
Handel
Znany lek na cukrzycę wstrzymany w obrocie. GIF podjął decyzję
Handel
Rosyjski import gwałtownie spada. Putin nie przekonał Chińczyków
Handel
Haribo porozumiało się z Lidlem. Słynne żelki wrócą do sklepów sieci
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?