Aktualizacja: 20.12.2019 13:03 Publikacja: 20.12.2019 12:43
Foto: Fotorzepa/ Danuta Matloch
Z badań Kantar dla Fundacji Pozytywne Emocje wynika, że zdaniem 53 proc. badanych obchodom świąt, np. 11 listopada powinny towarzyszyć pokazy fajerwerków. Mężczyźni są większymi entuzjastami tego rozwiązania z 61 proc. pozytywnych odpowiedzi wobec 45 proc. wśród kobiet. 56 proc. badanych zamierza kupić fajerwerki na Sylwestra, a ci którzy planują zakup fajerwerków na tegorocznego Sylwestra, planują wydać na nie średnio 131 zł.
Ogółem 85 proc. badanych przyznaje, że lubi oglądać pokazy fajerwerków – 88 proc. wśród mężczyzn i 81 proc. wśród kobiet.
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że jego administracja zawarła umowę handlową z Wielką Brytanią. To pier...
Liczba gazetek i akcji rabatowych znowu rośnie w dwucyfrowym tempie. Potwierdza to, że koniunktura na rynku nada...
Coraz więcej sieci handlowych i marek artykułów konsumpcyjnych rezygnuje ze wzrostu działalności w USA z powodu...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas