Reklama
Rozwiń
Reklama

Zakupy bez kas to nie fantastyka

Polacy na tle Europejczyków są w grupie największych zwolenników technologicznych innowacji w sklepach, np. samoobsługowych kas czy skanerów.

Aktualizacja: 16.08.2018 06:29 Publikacja: 15.08.2018 21:00

Zakupy bez kas to nie fantastyka

Foto: Adobe Stock

Zakupy internetowe to zdecydowanie najszybciej rosnący segment rynku, ale jeszcze wiele lat konsumenci będą robili zakupy głównie w stacjonarnych sklepach, zwłaszcza w przypadku produktów spożywczych. Dlatego sieci są skazane na poszukiwanie i wdrażanie innowacji – większość ich klientów tego oczekuje.

Polacy lubią nowinki

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Handel
Potężna fuzja znanych producentów farb. Powstanie gigant wart 25 miliardów dolarów
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Polacy pokochali roboty sprzątające. Nie szczędzą na ich zakupie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama