Przychody grupy wyniosły w II kw. br. 1,33 mld zł (wzrost o 18,3 proc. rok do roku), a po półroczu 2,03 mld zł (wzrost o 9,7 proc..). Zysk operacyjny zamknął się sumą 242,3 mln zł (rok temu 180,1 mln zł), a zysk brutto na sprzedaży 716,5 mln zł (wobec 587,7 mln zł rok wcześniej).
Na czysto (zysk przypisany akcjonariuszom jednostki dominującej) według MSSF 16 grupa zarobiła w minionym kwartale 204 mln zł (szacunek mówił o 202 mln zł), wobec 148 mln zł rok wcześniej.
Nowymi informacjami są dane o wielkości powierzchni handlowej grupy. Jak się okazuje w końcu czerwca prowadziła ona 1164 sklepy o łącznej powierzchni 660 tys. m kw.., co stanowi wzrost rok do roku o 35 proc., czyli 124 tys. m kw.. Część tego wzrostu – 87 tys. m kw. - to efekt przejęć
W całym pierwszym półroczu grupa otworzyła 41 nowych sklepów w 12 krajach (20 za granicą), a oprócz tego powiększyła się poprzez przejęcia o Karl Vogele ze Szwajcarii (208 sklepów) i Shoe Express (55 sklepów).
Dziś w południe zaplanowana jest konferencja zarządu CCC.