Biedronka na nowo. Otworzyli nowoczesny sklep w Warszawie

W najnowszym sklepie, uruchomionym dzisiaj w Warszawie, sieć pokazała nowe rozwiązania.

Aktualizacja: 20.09.2018 17:33 Publikacja: 20.09.2018 17:22

Biedronka na nowo. Otworzyli nowoczesny sklep w Warszawie

Foto: ROL

Sklep znajduje się w biurowcu Cedet czyli zrewitalizowanym budynku, wcześniej funkcjonującym pod nazwą Dom Towarowy Smyk. Nowa Biedronka znajduje się na poziomie -1.

Firma postawiła na inne niż znane z pozostałych sklepów sieci ustawienie towarów, pojawiła się oddzielna strefa dla produktów w promocji, zgodnie z rynkowym trendem rozbudowana zostanie oferta produktów świeżych czyli zwłaszcza pieczywa, owoców i warzyw.

Uwagę zwraca mniejsze zagęszczenie regałów i szerokie przejścia, sklep ma powierzchnię niemal 800 mkw. Żółte i białe etykiety cenowe odnoszą się do produktów znajdujących się w stałej ofercie („Wciąż w ofercie"), zielone - są dla nowości („Nowe w tym tygodniu"), a pomarańczowe prezentują produkty promocyjne („Super Cena!"), w tym także produkty promocyjne znajdujące się w ofercie czasowej i artykuły non-food. Sklep ma pięć kas zwykłych i cztery samoobsługowe,

- Layout 2.0 ma usprawniać sposób poruszania się po sklepie czy szybsze odnalezienie danego produktu na półce. Wydzielona została specjalna strefa dla produktów w ofercie promocyjnej, a kategoria pieczywa, owoców i warzyw powiększona w znaczący sposób. Strefa kosmetyczno-chemiczna została przeniesiona do centrum sklepu, a dzięki dodatkowemu oświetleniu sprawia wrażenie małej drogerii. Zasadą również jest to, że produkty cięższe umieszczane są na niższych półkach sklepowych regałów, a lżejsze – na wyższych – mówi Krzysztof Waszczuk, odpowiedzialny za sklep Biedronka w Cedecie.

W sklepie zastosowano także nowe technologie choć nie w takim stopniu jak wdrażać chce je Żabka. Nowością jest system głosowy, informujący o dostępności kas lub pozwalający przywołać personel sklepu – znany już choćby z Lidla. Biedronka wprowadza też system ekranów LED i standardowych wyświetlaczy do komunikowania aktualnej oferty.

Sklep znajduje się w biurowcu Cedet czyli zrewitalizowanym budynku, wcześniej funkcjonującym pod nazwą Dom Towarowy Smyk. Nowa Biedronka znajduje się na poziomie -1.

Firma postawiła na inne niż znane z pozostałych sklepów sieci ustawienie towarów, pojawiła się oddzielna strefa dla produktów w promocji, zgodnie z rynkowym trendem rozbudowana zostanie oferta produktów świeżych czyli zwłaszcza pieczywa, owoców i warzyw.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Handel
Producent sprzętu Thermomix zwiększa sprzedaż
Handel
Sankcje odcinają rosyjski handel
Handel
Whirlpool tnie zatrudnienie. To może być dopiero początek
Handel
Ukraina liberalizuje politykę walutową
Handel
Bez alkoholu nie ma w Polsce grilla