Sklep znajduje się w biurowcu Cedet czyli zrewitalizowanym budynku, wcześniej funkcjonującym pod nazwą Dom Towarowy Smyk. Nowa Biedronka znajduje się na poziomie -1.
Firma postawiła na inne niż znane z pozostałych sklepów sieci ustawienie towarów, pojawiła się oddzielna strefa dla produktów w promocji, zgodnie z rynkowym trendem rozbudowana zostanie oferta produktów świeżych czyli zwłaszcza pieczywa, owoców i warzyw.
Uwagę zwraca mniejsze zagęszczenie regałów i szerokie przejścia, sklep ma powierzchnię niemal 800 mkw. Żółte i białe etykiety cenowe odnoszą się do produktów znajdujących się w stałej ofercie („Wciąż w ofercie"), zielone - są dla nowości („Nowe w tym tygodniu"), a pomarańczowe prezentują produkty promocyjne („Super Cena!"), w tym także produkty promocyjne znajdujące się w ofercie czasowej i artykuły non-food. Sklep ma pięć kas zwykłych i cztery samoobsługowe,
- Layout 2.0 ma usprawniać sposób poruszania się po sklepie czy szybsze odnalezienie danego produktu na półce. Wydzielona została specjalna strefa dla produktów w ofercie promocyjnej, a kategoria pieczywa, owoców i warzyw powiększona w znaczący sposób. Strefa kosmetyczno-chemiczna została przeniesiona do centrum sklepu, a dzięki dodatkowemu oświetleniu sprawia wrażenie małej drogerii. Zasadą również jest to, że produkty cięższe umieszczane są na niższych półkach sklepowych regałów, a lżejsze – na wyższych – mówi Krzysztof Waszczuk, odpowiedzialny za sklep Biedronka w Cedecie.