Polskie srebro błyszczy na europejskich ulicach

Choć biżuterii nadal więcej importujemy, niż sprzedajemy za granicę, to czołowe polskie marki mocniej wchodzą na nowe rynki. Apart po debiucie w Czechach ma już także salon w Madrycie – dowiedziała się „Rzeczpospolita".

Aktualizacja: 22.08.2019 08:54 Publikacja: 21.08.2019 21:00

Polskie srebro błyszczy na europejskich ulicach

Foto: materiały prasowe

Polska przez lata wysyłała za granicę głównie biżuterię z bursztynem, jednak, choć wciąż jest to znacząca kategoria, jeśli chodzi o USA, Chiny czy kraje arabskie, to polskie marki także z innymi produktami wychodzą za granicę. Lider polskiego rynku jubilerskiego, czyli Apart, uruchomił pod koniec lipca swój pierwszy salon w Madrycie. Projekt wspierało biuro PAIH w stolicy Hiszpanii.

– Wykonało na naszą prośbę rekonesans lokalnego rynku, pozyskując dla nas wstępne kontakty handlowe. Jego pracownicy przedstawili naszą markę jako solidnego partnera biznesowego i promowali nasze działania w Hiszpanii dotyczące budowy stacjonarnych kanałów w ramach własnej sieci – mówi Piotr Rączyński, prezes Apart.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Bruksela szykuje kontratak. Konsultuje cła na towary z USA i złoży skargę do WTO
Handel
Chiny i USA wracają do rozmów w sprawie ceł. Dojdzie do przełomu?
Handel
Donald Trump podał, ile powinny wynieść nowe cła na Chiny. W weekend ruszą rozmowy
Handel
Kradzieży sklepowych znów więcej. Tylko część jest zgłaszana
Handel
USA i Wielka Brytania mają umowę handlową
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem