Aldi promuje się w dni z zakazem handlu na katowickim lotnisku Pyrzowice. W niehandlowe niedziele, które – jak zaznacza firma - bywają szczególnie uciążliwe po powrocie z urlopu oraz z myślą o „miękkim lądowaniu” po wakacjach, na pasażerów czekają hostessy-stewardessy wręczające paczki z produktami spożywczymi, z których łatwo można przygotować śniadanie czy kolację - pierwszy posiłek po podróży bez konieczności zakupów.
Czytaj także: Klient spędził prawie dwie doby w zamkniętym Kauflandzie
W termicznych torbach podróżni znajdą pieczywo do samodzielnego odpieczenia, salami, kremowy serek do smarowania, ser żółty, smoothie Pure Fruit, owocową konfiturę, czekoladę oraz kefir. Akcja odbywa się w dwa weekendy: 31.08-01.09 oraz 07-08.09., w godzinach 15.00-22.00. Łącznie rozdanych zostanie 4,5 tys. paczek. Aldi ma już w Polsce 133 sklepy, z czego większość ulokowana jest właśnie na Śląsku, stąd naturalny wybór tego lotniska na przeprowadzenie akcji.
- Ta akcja naturalnie wpisuje się też w prowadzoną przez nas kampanię marketingową opartą na komunikacji produktowej. Wierzymy, że klienci, którzy raz spróbują naszych produktów, będą po nie wracać już zawsze - mówi Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji Aldi w Polsce.
W kwietniu tego roku sieć wystartowała także z akcją Okazyjnych Piątko-Sobót, jako odpowiedzią na niedziele niehandlowe. Dzięki niej klienci mogą korzystać z licznych promocji w obrębie asortymentu spożywczego. Promocje obowiązują w każdy piątek, sobotę i niedzielę handlową, a ich celem jest wzmocnienie atrakcyjności weekendowej oferty.