Reklama
Rozwiń
Reklama

Dzień Singla. Chińczycy zachęcają świat do zakupów

Odbywający się od 2009 r. Dzień Singla przestał być już tylko chińskim świętem zakupów internetowych. Coraz mocniej otwiera się na kupujących z innych krajów, także z Polski

Publikacja: 11.11.2019 06:32

Singles' Day w Szanghaju

Singles' Day w Szanghaju

Foto: AFP

Sekundę po północy oficjalnie wystartowała już 11 edycja tego największego na świecie święta internetowych zakupów. Pierwszy rekord pobito już po minucie i 36 sekundach kiedy wartość transakcji przekroczyła 10 mld juanów (ponad 1 mld dol.), A kwota ta potroiła się po 5 minutach po północy. To znacznie lepsze wyniki niż rok temu co pozwala zakładać, że zostanie pobity kolejny rekord.

W 2018 r. konsumenci wydali 11 listopada podczas tzw. Dnia Singla niemal 31 mld dol. co czyni z tego dnia absolutnego rekordzistę jeśli chodzi o wydatki podczas jednego dnia. W Chinach to prawdziwe święto, całą dobę trwa specjalny koncert na żywo transmitowany w sieci, w tym roku jego gwiazdą jest amerykańska piosenkarka pop Taylor Swift. Do tego promocje z hasłem 11.11 widać na każdym kroku.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
IKEA z ogromnym spadkiem zysku. Szwedzki gigant skończy z niskimi cenami?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Handel
Pfizer kupuje producenta leków na otyłość Metsera. Potężna transakcja
Handel
Potężna fala zwolnień w Black Red White. Pracę straci około 800 osób
Handel
Chiny pracują nad nowym systemem licencji na eksport metali ziem rzadkich
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
CCC stawia na sklepy stacjonarne. Pokazuje plany na 2026 rok
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama