Reklama

Nie ma mocnych na dyskonty

Sieci takie jak Biedronka czy Lidl nadal najszybciej podbijają polski rynek handlowy. Walkę nawiązują z nimi tylko sieci sklepów osiedlowych jak Żabka.

Aktualizacja: 02.01.2020 14:53 Publikacja: 02.01.2020 14:30

Nie ma mocnych na dyskonty

Foto: Fotorzepa, Rafał Guz

W ciągu roku (do końca września 2019 r.) sprzedaż FMCG w sklepach dyskontowych wzrosła 8,2 proc. – wynika z najnowszych danych firmy badawczej GfK Polonia do których dotarła „Rzeczpospolita".

To zdecydowanie najszybciej rosnący segment polskiego rynku detalicznego, a odpowiada już za 34 proc. sumy wydatków Polaków.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Cła Donalda Trumpa: Indie mierzą się z 50-procentowymi taryfami na swoje towary
Handel
Donald Trump grozi nowymi cłami. Branża meblowa na celowniku
Handel
Kanada zlikwiduje wiele ceł na towary z USA. Chce naprawić relacje z Donaldem Trumpem
Handel
VRG upraszcza grupę Lilou i liczy zyski. Z optymizmem patrzy w drugie półrocze
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Handel
Szturm Polaków na produkty używane, ogromny wzrost sprzedaży
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama