Zalando chce być modowym Netfliksem

Jeszcze w tym roku na platformie Zalando ma ruszyć sklep z używaną odzieżą. To trend, który coraz mocniej zarysowuje się w branży handlowej. Jednocześnie firma poszerzy ofertę marek premium i luksusowych - chce podwoić liczbę produktów w tej kategorii do 2023 roku - informuje Business Insider Polska.

Publikacja: 04.03.2020 17:23

Zalando chce być modowym Netfliksem

Foto: Bloomberg

Szukając seriali i filmów do obejrzenia, coraz częściej odwiedzamy Netfliksa, a chcąc posłuchać muzyki odpalamy aplikację Spotify. Podobną rolę, gdy chodzi o zakupy ubrań i butów, chce pełnić Zalando, stając się - zgodnie z hasłem firmy - "Punktem startowym do mody" ("The Starting Point for Fashion”). Platforma, na której zakupy robi 31 mln Europejczyków, postawi na dalszy rozwój oferty. Firma chce mocniej skorzystać na sprzedaży mody premium, której rynek wart jest na naszym kontynencie 38 mld euro rocznie. Zalando planuje podwojenie asortymentu marek premium i luksusowych do końca 2023 roku - pisze Business Insider Polska.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Zalando chce przejąć konkurencyjny sklep internetowy
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Polacy ruszyli na luksusowe zakupy
Handel
Świat nadal handluje z Rosją. Które firmy są na liście wstydu?
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Handel
Handel jest najbardziej zadłużoną branżą. Powodem wojna sieci dyskontów