Reklama
Rozwiń
Reklama

Zalando chce być modowym Netfliksem

Jeszcze w tym roku na platformie Zalando ma ruszyć sklep z używaną odzieżą. To trend, który coraz mocniej zarysowuje się w branży handlowej. Jednocześnie firma poszerzy ofertę marek premium i luksusowych - chce podwoić liczbę produktów w tej kategorii do 2023 roku - informuje Business Insider Polska.

Publikacja: 04.03.2020 17:23

Zalando chce być modowym Netfliksem

Foto: Bloomberg

Szukając seriali i filmów do obejrzenia, coraz częściej odwiedzamy Netfliksa, a chcąc posłuchać muzyki odpalamy aplikację Spotify. Podobną rolę, gdy chodzi o zakupy ubrań i butów, chce pełnić Zalando, stając się - zgodnie z hasłem firmy - "Punktem startowym do mody" ("The Starting Point for Fashion”). Platforma, na której zakupy robi 31 mln Europejczyków, postawi na dalszy rozwój oferty. Firma chce mocniej skorzystać na sprzedaży mody premium, której rynek wart jest na naszym kontynencie 38 mld euro rocznie. Zalando planuje podwojenie asortymentu marek premium i luksusowych do końca 2023 roku - pisze Business Insider Polska.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Sztuczna inteligencja pomoże w zakupach podczas Black Friday
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Handel
PiS chciał kupić Żabkę, teraz PSL celuje w Carrefoura
Handel
AliExpress blokuje chińskiego sprzedawcę lalek erotycznych. Przypominały dzieci
Handel
Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości
Handel
Centra handlowe wciąż tracą klientów
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama