Reklama
Rozwiń
Reklama

Ochnik dołączyła do akcji #BiznesKochaBiznes

Firma Ochnik dołączyła do akcji #BiznesKochaBiznes i grona Wielkich Reklamodawców, czyli firm, które mają wspierać mniejsze przedsiębiorstwa stawiające na innowacje.

Aktualizacja: 08.06.2020 08:38 Publikacja: 08.06.2020 08:33

Źródło zdjęcia: adobe.stock.com Autor: beeboys

Źródło zdjęcia: adobe.stock.com Autor: beeboys

– Każda tego typu inicjatywa jest ważna i potrzebna - wzmacnia relacje między mediami a reklamodawcami, a także jest wyrazem solidarności w trudnych czasach – mówi Business Insider Polska Natalia Kossut, dyrektor ds. zarządzania marką w firmie Ochnik.

Ochnik, polska firma sprzedająca odzież i galanterię skórzaną, podobnie jak wiele przedsiębiorstw, dotknięta została skutkami pandemii koronawiursa. W związku z rządowym ograniczeniem działalności centrów handlowych od 14 marca, sklepy firmowe marki musiały być zamknięte przez niecałe dwa miesiące.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama