Ochnik dołączyła do akcji #BiznesKochaBiznes

Firma Ochnik dołączyła do akcji #BiznesKochaBiznes i grona Wielkich Reklamodawców, czyli firm, które mają wspierać mniejsze przedsiębiorstwa stawiające na innowacje.

Aktualizacja: 08.06.2020 08:38 Publikacja: 08.06.2020 08:33

Źródło zdjęcia: adobe.stock.com Autor: beeboys

Źródło zdjęcia: adobe.stock.com Autor: beeboys

– Każda tego typu inicjatywa jest ważna i potrzebna - wzmacnia relacje między mediami a reklamodawcami, a także jest wyrazem solidarności w trudnych czasach – mówi Business Insider Polska Natalia Kossut, dyrektor ds. zarządzania marką w firmie Ochnik.

Ochnik, polska firma sprzedająca odzież i galanterię skórzaną, podobnie jak wiele przedsiębiorstw, dotknięta została skutkami pandemii koronawiursa. W związku z rządowym ograniczeniem działalności centrów handlowych od 14 marca, sklepy firmowe marki musiały być zamknięte przez niecałe dwa miesiące.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?