Super-Pharm już w 2019 r. mocno postawił na dynamiczny rozwój sklepu internetowego, a tegoroczne ograniczenia w handlu spowodowane pandemią dodatkowo ten rozwój przyśpieszyły. W efekcie zmian po 5 miesiącach sprzedaż wzrosła 500 proc., w stosunku do tego samego okresu w 2019 r. Sprzedaż online aktualnie stanowi ponad 20 proc. całej sprzedaży sieci.
Jak podaje Salesforce Shopiping Index w I kwartale 2020 roku sprzedaż internetowa wzrosła o 20 proc., a e-sklepy odwiedziło w tym czasie o 40 proc. więcej unikalnych użytkowników, niż miało to miejsce w zeszłym roku. Ruch ze sklepów stacjonarnych naturalnie przeniósł się do Internetu, a rozwój lub uruchomienie eCommerce stały się dla wielu firm szansą na zminimalizowanie skutków kryzysu. Tak jest też w przypadku sieci handlowej Super-Pharm. Mimo tego, że przed wybuchem epidemii klienci regularnie korzystali z oferty drogerii i apteki internetowej, to jednak większość wybierała zakupy w placówkach stacjonarnych, a narodowa kwarantanna sprawiła, że zwrócili się w stronę eCommerce.