Drogerie podbiły internet. Wielki skok sprzedaży

Tegoroczna sprzedaż sieci Super-Pharm online wzrosła ponad 500 proc. w stosunku do ubiegłego roku.

Aktualizacja: 09.06.2020 16:44 Publikacja: 09.06.2020 14:36

Drogerie podbiły internet. Wielki skok sprzedaży

Foto: www.superpharm.pl

Super-Pharm już w 2019 r. mocno postawił na dynamiczny rozwój sklepu internetowego, a tegoroczne ograniczenia w handlu spowodowane pandemią dodatkowo ten rozwój przyśpieszyły. W efekcie zmian po 5 miesiącach sprzedaż wzrosła 500 proc., w stosunku do tego samego okresu w 2019 r. Sprzedaż online aktualnie stanowi ponad 20 proc. całej sprzedaży sieci.

Jak podaje Salesforce Shopiping Index w I kwartale 2020 roku sprzedaż internetowa wzrosła o 20 proc., a e-sklepy odwiedziło w tym czasie o 40 proc. więcej unikalnych użytkowników, niż miało to miejsce w zeszłym roku. Ruch ze sklepów stacjonarnych naturalnie przeniósł się do Internetu, a rozwój lub uruchomienie eCommerce stały się dla wielu firm szansą na zminimalizowanie skutków kryzysu. Tak jest też w przypadku sieci handlowej Super-Pharm. Mimo tego, że przed wybuchem epidemii klienci regularnie korzystali z oferty drogerii i apteki internetowej, to jednak większość wybierała zakupy w placówkach stacjonarnych, a narodowa kwarantanna sprawiła, że zwrócili się w stronę eCommerce.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Zalando chce przejąć konkurencyjny sklep internetowy
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Polacy ruszyli na luksusowe zakupy
Handel
Świat nadal handluje z Rosją. Które firmy są na liście wstydu?
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Handel
Handel jest najbardziej zadłużoną branżą. Powodem wojna sieci dyskontów