Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 09.06.2020 16:44 Publikacja: 09.06.2020 14:36
Foto: www.superpharm.pl
Super-Pharm już w 2019 r. mocno postawił na dynamiczny rozwój sklepu internetowego, a tegoroczne ograniczenia w handlu spowodowane pandemią dodatkowo ten rozwój przyśpieszyły. W efekcie zmian po 5 miesiącach sprzedaż wzrosła 500 proc., w stosunku do tego samego okresu w 2019 r. Sprzedaż online aktualnie stanowi ponad 20 proc. całej sprzedaży sieci.
Jak podaje Salesforce Shopiping Index w I kwartale 2020 roku sprzedaż internetowa wzrosła o 20 proc., a e-sklepy odwiedziło w tym czasie o 40 proc. więcej unikalnych użytkowników, niż miało to miejsce w zeszłym roku. Ruch ze sklepów stacjonarnych naturalnie przeniósł się do Internetu, a rozwój lub uruchomienie eCommerce stały się dla wielu firm szansą na zminimalizowanie skutków kryzysu. Tak jest też w przypadku sieci handlowej Super-Pharm. Mimo tego, że przed wybuchem epidemii klienci regularnie korzystali z oferty drogerii i apteki internetowej, to jednak większość wybierała zakupy w placówkach stacjonarnych, a narodowa kwarantanna sprawiła, że zwrócili się w stronę eCommerce.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Najmocniej traci piwo, mniejsze spadki dotyczą najmocniejszych trunków czy win. Niemniej Polacy w ciągu ostatnic...
Targi Rzeczy Ładnych, impreza dedykowana kobietom w ciąży i rodzicom, a także specjalistyczne wydarzenia – po wa...
Zaczyna się długi sierpniowy weekend. W ciągu najbliższych trzech dni zakupy będzie można zrobić tylko w sobotę...
Firma GE Appliances, należąca do chińskiego koncernu Haier – największego producenta AGD na świecie – zainwestuj...
W lipcu w sklepach za najczęściej kupowane produkty trzeba było zapłacić o 5,7 proc. więcej niż przed rokiem. To...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas