Reklama

Zniknął już co trzeci Piotr i Paweł

Nowy właściciel, czyli grupa Spar, przeprowadził już rebranding 35 proc. przejętych sklepów.

Aktualizacja: 24.06.2020 13:30 Publikacja: 24.06.2020 13:23

Zniknął już co trzeci Piotr i Paweł

Foto: www.piotripawel.pl

Spar poza zmianą nazwy wciąż uruchamia nowe placówki, ostatnio miało to miejsce w Warszawie, tym samym już 35 proc. placówek Piotr i Paweł zmieniło nazwę na EUROSPAR lub SPAR.

- Proces rozwoju sieci sklepów SPAR jest dynamiczny – udało nam się utrzymać pracę w tempie założonym w naszym harmonogramie, pomimo ogromnego wpływu pandemii COVID-19 na rynek handlu. Sieć dynamicznie rozwija się także w oparciu o nowe umowy z niezależnymi detalistami. Na dzień dzisiejszy ponad 170 sklepów jest zarządzanych przez naszych niezależnych partnerów – powiedział Rob Philipson, członek zarządu SPAR Group.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama