Aktualizacja: 23.09.2015 23:44 Publikacja: 23.09.2015 22:00
Co szósty właściciel punktu sprzedaży korzysta z technologii beacon – wynika z międzynarodowego badania firmy Retail Systems Research. Czujniki beacon pozwalają kontaktować się ze smartfonem osób odwiedzających np. sklep. Ponad połowa badanych uważa, że to ciekawe, wartościowe dla nich urządzenia, których mogą w przyszłości zacząć używać.
USA i Chiny zgodziły się podczas negocjacji w Genewie na wzajemne obniżenie karnych ceł o 115 pkt proc. na 90 dn...
USA i Chiny osiągnęły porozumienie w sprawie ograniczenia deficytu handlowego, twierdzą urzędnicy amerykańscy. S...
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas