Reklama
Rozwiń
Reklama

Mężczyźni częściej kupują pod wpływem chwili, kobiety częściej tego żałują

Co czwarty Polak przynajmniej raz dokonał impulsywnego zakupu za przynajmniej 500 zł. Pozwalają sobie na nie zdecydowanie częściej mężczyźni, a wśród najmłodszych ankietowanych mówi tak aż połowa.

Publikacja: 05.04.2025 11:44

Mężczyźni częściej kupują pod wpływem chwili, kobiety częściej tego żałują

Foto: Adobe Stock

Ogółem 31 proc. mężczyzn przyznało, że zdarzyło im się dokonać impulsowego zakupu pod wpływem chwili, podczas gdy wśród kobiet wynik wyniósł 20 proc. – wynika z badania dla Krajowego Rejestru Długów, którego wyniki Rzeczpospolita poznała jako pierwsza.

Najbardziej skłonne do impulsywnych zakupów są osoby w wieku 18-24 lat – aż 48,5 proc. z nich przyznało, że wydało przynajmniej 500 zł pod wpływem chwili. Natomiast tylko co czwarty młody człowiek żałował takiego zakupu.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Handel
PKO BP i Allegro łączą siły. „Płatności na jeden klik"
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
Szwajcarski eksport pod presją ceł. Donald Trump zapowiada porozumienie
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama