Reklama
Rozwiń
Reklama

Lidl z Biedronką zmuszają inne sieci do organizowania promocji

W pierwszym półroczu liczba akcji tego typu w gazetkach reklamowych wzrosła o 9 proc. w efekcie mocniejszego wzrostu cen, wywołanego choćby powrotem VAT na żywność, jak i wojną cenową między największymi sieciami.

Publikacja: 23.07.2024 04:30

Lidl z Biedronką zmuszają inne sieci do organizowania promocji

Foto: Adobe Stock

VAT wrócił od kwietnia i właśnie wtedy aktywność promocyjna sieci mocno skoczyła – wynika z badania UCE RESEARCH, Hiper-Com Poland i Grupy BLIX, które „Rzeczpospolita” poznała pierwsza. W efekcie, choć po pierwszym kwartale liczba promocji była r./r. wyższa jedynie o 1,5 proc., to ostatecznie półrocze zakończyło się z wynikiem aż 8,8 proc. wyższym. Nakłada się na to zmasowana wojna największych sieci dyskontowych.

Lidl z Biedronką walczą na promocje

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Polacy mają gest na Święta. Wzrostem wydatków przebiją zachodnich Europejczyków
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama