Reklama
Rozwiń
Reklama

Lidl z Biedronką zmuszają inne sieci do organizowania promocji

W pierwszym półroczu liczba akcji tego typu w gazetkach reklamowych wzrosła o 9 proc. w efekcie mocniejszego wzrostu cen, wywołanego choćby powrotem VAT na żywność, jak i wojną cenową między największymi sieciami.

Publikacja: 23.07.2024 04:30

Lidl z Biedronką zmuszają inne sieci do organizowania promocji

Foto: Adobe Stock

VAT wrócił od kwietnia i właśnie wtedy aktywność promocyjna sieci mocno skoczyła – wynika z badania UCE RESEARCH, Hiper-Com Poland i Grupy BLIX, które „Rzeczpospolita” poznała pierwsza. W efekcie, choć po pierwszym kwartale liczba promocji była r./r. wyższa jedynie o 1,5 proc., to ostatecznie półrocze zakończyło się z wynikiem aż 8,8 proc. wyższym. Nakłada się na to zmasowana wojna największych sieci dyskontowych.

Lidl z Biedronką walczą na promocje

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama