Aktualizacja: 21.05.2025 13:34 Publikacja: 23.07.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
VAT wrócił od kwietnia i właśnie wtedy aktywność promocyjna sieci mocno skoczyła – wynika z badania UCE RESEARCH, Hiper-Com Poland i Grupy BLIX, które „Rzeczpospolita” poznała pierwsza. W efekcie, choć po pierwszym kwartale liczba promocji była r./r. wyższa jedynie o 1,5 proc., to ostatecznie półrocze zakończyło się z wynikiem aż 8,8 proc. wyższym. Nakłada się na to zmasowana wojna największych sieci dyskontowych.
Brytyjski Marks and Spencer nie dość, że długo miał zupełnie zablokowane systemy informatyczne, przez co nie móg...
Rosja złożyła skargę na Unię Europejską w Światowej Organizacji Handlu (WTO). Zrobiła to w dniu rozmów Donalda T...
Na nowo rozpętana przez prezydenta USA Donalda Trumpa wojna celna znacznie pogorszyła nastroje globalnych ekspor...
Do korzystania z AI przy zakupach przyznaje się już 37 proc. konsumentów, blisko o połowę więcej niż rok temu. W...
Unia przynajmniej na jakiś czas wraca do ceł i kwot importowych na ukraińskie produkty rolne sprzed rosyjskiej i...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas