Reklama
Rozwiń
Reklama

Nowy Jork chce w sklepach przycisków alarmowych. Walmart gwałtownie protestuje

Amerykański gigant handlu detalicznego Walmart jest przeciwny umieszczaniu przycisków alarmowych (tzw. panic buttons) w sklepach. Władze Nowego Jorku chcą by w każdym sklepie, obowiązkowa znalazły się takie przyciski. Ma to pomóc w poprawie bezpieczeństwa pracowników sklepów, którzy są coraz częściej ofiarami ataków klientów.

Publikacja: 09.06.2024 14:34

Nowy Jork chce w sklepach przycisków alarmowych. Walmart gwałtownie protestuje

Foto: Bloomberg

Senat stanu Nowy Jork uchwalił ustawę, która zmusiłaby większość dużych sieci handlowych, w tym Walmart, do umieszczania przycisków alarmowych w sklepach na terenie całego stanu – informuje Reuters. Przyciski miały by być zamontowane na stałe w zasięgu ręki pracownika albo przenośne lub aktywowane telefonem komórkowym przyciski, które wzywają służby ratunkowe.

Nowe przepisy to reakcja na rosnąca zagrożenie dla pracowników handlu detalicznego ze strony klientów. Ustawa została już uchwalona przez stanowe zgromadzenie i teraz trafi do gubernator Kathy Hochul do podpisu.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month W duecie taniej i korzystaj podwójnie! Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama