Reklama

Nowa sieć dołączyła do wojny cenowej. Daje zniżki na karty Lidla i Biedronki

Sklepy Delikatesy Centrum chcą udowodnić, że okazje cenowe można upolować nie tylko w sieciach dyskontowych. Kupować taniej można z kartą Biedronki lub Lidla, pierwszego dnia z promocji skorzystało ponad 100 tys. klientów.

Publikacja: 10.04.2024 17:33

Nowa sieć dołączyła do wojny cenowej. Daje zniżki na karty Lidla i Biedronki

Foto: Adobe Stock

Delikatesy Centrum podają, że w sklepach sieci można skanować karty Biedronki i Lidla i w ten sposób oszczędzać tyle samo lub jeszcze więcej co na zakupach w tego rodzaju sklepach. To pierwsza tego typu akcja na rynku, która ma przypomnieć, że atrakcyjne ceny są nie tylko w dyskontach, a na codziennych zakupach można oszczędzać także poza Biedronką i Lidlem. Tylko pierwszego dnia akcji czyli 8 kwietnia, z promocji skorzystało ponad 100 tys. klientów.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama