Reklama

Nowa sieć dołączyła do wojny cenowej. Daje zniżki na karty Lidla i Biedronki

Sklepy Delikatesy Centrum chcą udowodnić, że okazje cenowe można upolować nie tylko w sieciach dyskontowych. Kupować taniej można z kartą Biedronki lub Lidla, pierwszego dnia z promocji skorzystało ponad 100 tys. klientów.

Publikacja: 10.04.2024 17:33

Nowa sieć dołączyła do wojny cenowej. Daje zniżki na karty Lidla i Biedronki

Foto: Adobe Stock

Delikatesy Centrum podają, że w sklepach sieci można skanować karty Biedronki i Lidla i w ten sposób oszczędzać tyle samo lub jeszcze więcej co na zakupach w tego rodzaju sklepach. To pierwsza tego typu akcja na rynku, która ma przypomnieć, że atrakcyjne ceny są nie tylko w dyskontach, a na codziennych zakupach można oszczędzać także poza Biedronką i Lidlem. Tylko pierwszego dnia akcji czyli 8 kwietnia, z promocji skorzystało ponad 100 tys. klientów.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
IKEA z ogromnym spadkiem zysku. Szwedzki gigant skończy z niskimi cenami?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Handel
Pfizer kupuje producenta leków na otyłość Metsera. Potężna transakcja
Handel
Potężna fala zwolnień w Black Red White. Pracę straci około 800 osób
Handel
Chiny pracują nad nowym systemem licencji na eksport metali ziem rzadkich
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
CCC stawia na sklepy stacjonarne. Pokazuje plany na 2026 rok
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama