Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.03.2024 08:52 Publikacja: 14.03.2024 03:00
Dyskonty Lidl i Biedronka obok siebie przy ul. Planetarnej w Zalasewie
Foto: PAP/Jakub Kaczmarczyk
Rząd ku zaskoczeniu sektora handlowego ogłosił, że z dniem 1 kwietnia wraca 5-proc. stawka podatku VAT na głównie nieprzetworzone produkty spożywcze. Polska Izba Handlu zwraca uwagę, że decyzja zapadła zbyt późno, a firmy mają mało czasu na przygotowania do tej kosztownej operacji.
Z perspektywy klienta ważniejsze jest, jak zareagują na to zwłaszcza duże sieci, które dziś wykorzystują wszelkie sposoby, by przekonać, że to ich oferta jest najkorzystniejsza. Powrót podatku to doskonała okazja, by zakomunikować, że dana sieć bierze podwyżkę na siebie, co kupujący z pewnością by zauważyli i docenili.
Ponad połowa konsumentów jest gotowa udostępniać sieciom handlowym i markom informacje o swoich preferencjach za...
Prezydent USA Donald Trump i premier Wielkiej Brytanii Keir Starmer poinformowali w kuluarach szczytu G7 o zawar...
Dyrektor generalny Luca de Meo opuszcza francuskiego producenta samochodów Renault, aby podjąć pracę poza branżą...
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Rośnie szara strefa tytoniowa w UE i w Polsce. Na rynek trafia coraz więcej papierosów pochodzących z nielegalny...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas