Zgodnie ze sprawozdaniami finansowymi Dino Polska i spółki zależnej Dino Oil w 2023 paliwowa spółka polskiej sieci sklepów rozpoczęła działalność operacyjną. Ograniczała się ona do zaspokajania potrzeb wewnętrznej sieci transportowej Dino i dostawców sieci na terenie centrum dystrybucyjnego w Łobzie.

Odświeżone logo Dino

Są jednak subtelne znaki, że Dino myśli o wejściu na rynek stacji benzynowych. Serwis DlaHandlu ustalił, że w lutym bieżącego roku Dino Oil zgłosiło do Urzędu Patentowego znak towarowy z odświeżonym logo. Zgodnie z klasyfikacją nicejską znak Dino Oil odnosi się, między innymi, do usług tankowania czy usług w postaci barów przekąskowych.

Czytaj więcej

Promocje w Biedronce to patologia? Dopiski małym drukiem zaskakują klientów

Wiadomo także, że Dino poszukiwało specjalisty ds. paliw – osoba zatrudniona na tym stanowisku miała odpowiadać, między innymi, za pomoc przy projektach rozwoju w obszarze stacji paliw. Wszystko to razem sugeruje, że Dino może mieć apetyt na rozszerzenie działalności. Czy tak jest faktycznie, dowiemy się, jeżeli faktycznie powstaną stacje przy sklepach Dino (lub osobne stacje). Sieć Dino nie komentuje, z zasady, doniesień medialnych.

Stacje przy sklepach Dino

Stacje benzynowe przy sklepach, choć nie są specjalnie częste, są obecne na rynku od dawna. Detaliści spożywczy, głównie hipermarkety, mają (stan na czerwiec 2023) około 2,2 proc. rynku stacji paliw w Polsce. Łącznie przy placówkach handlowych w czerwcu 2023 roku były 173 stacje paliw.