Reklama

Rossmann obniża ceny 216 produktów mimo inflacji. „Chcemy ulżyć portfelom”

Niemiecka sieć drogeryjna ogłosiła, że obniży w Polsce ceny 216 popularnych produktów – w niektórych przypadkach niemal o połowę. Rossmann chce tym samym ulżyć klientom, którym inflacja nadwyręża portfele.

Publikacja: 10.08.2023 10:54

Rossmann obniża ceny 216 produktów mimo inflacji. „Chcemy ulżyć portfelom”

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

ala

Choć inflacja w ostatnich miesiąc zwolniła, w dalszym ciągu jest mocno odczuwalna w sklepach przez polskich konsumentów. To powoduje, że coraz więcej sieci handlowych decyduje się na stałe obniżki cen często wybieranych produktów. Podobną decyzję podjął też Rossmann, który zaskoczył skalą obniżek.

Jak poinformowała sieć drogeryjna, stanieć ma aż 216 popularnych produktów od największych dostawców, takich jak Nivea, Elseve, Colgate i Schauma. Niektóre ceny mają zmaleć niemal o połowę. Produkty w nowych cenach dostępne będą od środy.

Czytaj więcej

Niższe ceny na długi sierpniowy weekend

„Wiemy, że jest to krok ważny i potrzebny. Czasy są trudne, inflacja jest na wciąż wysokim poziomie, jej skutki są nadal odczuwalne. Zwłaszcza teraz, w sezonie wakacyjnym, który zwykle nadwyręża nasze portfele” – wyjaśnił Rossmann w komunikacie.

Dodał, że wielu konsumentom szykują się też kolejne wydatki związane z nowym rokiem szkolnym, a „to sprawia, że klienci bardziej niż kiedyś zwracają uwagę na ceny produktów, bo liczy się dla nich każdy grosz”.

Reklama
Reklama

Rossmann przypomina, że wprowadzał w ostatnim czasie liczne promocje i jako pierwszy na rynku obniżył ceny 3 tys. produktów w dwóch kluczowych kategoriach: w makijażu i pielęgnacji twarzy.

Czytaj więcej

Coraz skromniejsze codzienne zakupy. Dwie kategorie mają się najgorzej

„Od pewnego czasu inne sieci wprowadzają stałe obniżki na około 100 produktów. Postanowiliśmy dołączyć do tej inicjatywy, a nawet pójść – jako lider branży – dalej: od środy bardzo znacząco obniżyliśmy ceny: nie na 100, lecz 216 artykułów” – zaznaczyła niemiecka sieć.

Handel
Black Friday jednak nie rozczarował, Polacy ruszyli na zakupy. Zwłaszcza online
Handel
Świetny pomysł czy powrót PRL? O przejęcie Carrefoura przez państwo zapytaliśmy biznes
Handel
Problemy Pumy: chińscy giganci sportowi mogą przejąć markę
Handel
Sztuczna inteligencja pomoże w zakupach podczas Black Friday
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Handel
PiS chciał kupić Żabkę, teraz PSL celuje w Carrefoura
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama