Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.08.2023 06:56 Publikacja: 01.08.2023 03:00
Foto: Adobe Stock
Promocje to teraz hasło najsilniej przyciągające do sklepów. Jednak od miesięcy wiadomo było, że sieci handlowe w takim natężeniu nie są w stanie ich organizować bez końca. Potwierdzają to wyniki badania UCE Research oraz agencji badawczo-analitycznej Hiper-Com Poland na zlecenie „Rzeczpospolitej”.
Liczba promocji w pierwszym półroczu spadła we wszystkich typach sklepów, nawet w dyskontach było ich o ok. 10 proc. mniej. Ponad 20- proc. spadki widać wśród sprzedawców elektroniki, a nawet 30-proc. w hurtowniach.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Donald Trump zapowiedział, że od 1 sierpnia dobra importowane z UE będą obłożone cłem w wysokości 30 proc. Europ...
Kazachstan wprowadził szczegółowe kontrole przepływ rosyjskich ładunków przez swoje granice. Skutkuje to parali...
Sąd w Moskwie orzekł, że aktywa amerykańskiej firmy produkującej żywność w puszkach, Glavprodukt, zostaną przeka...
Wypróbowaną metodą - z pomocą inspekcji żywnościowej, Kreml próbuje postawić do pionu władze buntującego się Aze...
Akcje Levi Strauss wzrosły o ponad 7 procent w handlu przedsesyjnym w piątek, gdy producent jeansów podniósł swo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas