Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.06.2025 07:44 Publikacja: 09.05.2023 03:00
Foto: Adobe Stock
W 2022 r. wartość handlu spożywczego w Polsce wzrosła 11,4 proc. w ujęciu wartościowym, co jest efektem wzrostu cen. Ale to też skutek ekspansji dużych sieci, które urosły 13,9 proc. – wynika z raportu McKinsey dla organizacji EuroCommerce. Choć podobne proporcje widać w wielu innych badanych rynkach, to pozycja sieci najszybciej rośnie właśnie w Polsce. W żadnym innym kraju wzrosty nawet nie zbliżyły się do poziomu 10 proc.
Ponad połowa konsumentów jest gotowa udostępniać sieciom handlowym i markom informacje o swoich preferencjach za...
Prezydent USA Donald Trump i premier Wielkiej Brytanii Keir Starmer poinformowali w kuluarach szczytu G7 o zawar...
Dyrektor generalny Luca de Meo opuszcza francuskiego producenta samochodów Renault, aby podjąć pracę poza branżą...
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Rośnie szara strefa tytoniowa w UE i w Polsce. Na rynek trafia coraz więcej papierosów pochodzących z nielegalny...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas