Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.09.2025 19:27 Publikacja: 29.11.2022 12:42
Foto: Adobe Stock
Z danych Salesforce Shopping Index wynika, że na świecie liczba osób dokonujących zakupów przez internet spadła o 4 proc. w trzecim kwartale, a wartość zamówień o 5 proc., konsumenci na całym świecie pozostają ostrożni w wydawaniu pieniędzy.
Jeszcze większy spadek odnotowano w Europie, w trzecim kwartale 2022 roku spadła 9 proc. rok do roku, przy czym wartość zamówień zmniejszyła się o 1 proc. Konsumenci w regionie wydali więcej na modę - w szczególności obuwie ze wzrostem 18 proc, akcesoria z 17 proc., a znacznie mniej chętnie sięgali po artykułu z kategorii Zabawki i Nauka, która spadła aż 22 proc., zaś Dom – o 19 proc. Widoczny jest tutaj wpływ wojny na Ukrainie, która spowodowała wzrost cen energii i przyczyniła się do rekordów inflacji, a także niepewności gospodarczej i jej negatywnego wpływu na zaufanie konsumentów.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Francuskie media donoszą, że rozpoczął się proces sprzedaży 800 sklepów i 40 centrów handlowych Carrefour w Pols...
Handlowa grupa podniosła oczekiwania dotyczące przychodów i zysku w 2025 r. Motorem biznesu Allegro jest Polska,...
Kreml ogłosił rozpoczęcie prac nad umową o wolnym handlu między Euroazjatycką Unią Gospodarczą (EUG) a Indiami....
Swatch podniesie ceny zegarków w Stanach Zjednoczonych o 5–15 proc. To efekt ceł nałożonych przez Donalda Trumpa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas