Reklama

Sławomir Nitek, Action Polska: Kryzys, dobry czas dla dyskontów

Klienci poszukują produktów atrakcyjnych cenowo. A dyskonty ze swej natury właśnie takie produkty mają w swojej ofercie – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny sieci dyskontów niespożywczych Action Polska.

Publikacja: 17.11.2022 03:00

Sławomir Nitek, Action Polska: Kryzys, dobry czas dla dyskontów

Foto: mat. pras.

Czy inflacja, drożyzna, które uderzają w budżety gospodarstw domowych, odbijają się też na sytuacji dyskontów?

Na pewno to odczuwamy, bo wszyscy odczuwamy ten trudny czas bardzo wysokiej inflacji i wzrastających kosztów. To wpływa na nawyki zakupowe klientów, zmienia je. Ale to akurat zmiana dla nas korzystna, bo klienci zwracają się teraz w stronę dyskontów. Mają mniej pieniędzy w portfelach, optymalizują więc swoje wydatki, szukają tańszych produktów. Coraz częściej sięgają po produkty najbardziej podstawowe, najpotrzebniejsze, rezygnując przy tym z dóbr, które nie są niezbędne.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Chińskie śledztwo w sprawie chipów z USA. Rozmowy handlowe nabierają tempa
Handel
Swatch odpowiada Donaldowi Trumpowi na cła nowym zegarkiem
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Reklama
Reklama