Związany z firmą od 2019 r. jako wiceprezes w grudniu 2021 r. Wojciech Łubieński objął stanowisko prezesa polskiego oddziału sieci Aldi, jednego z największych sprzedawców detalicznych na świecie.
- Trudno dziś nie dostrzegać kryzysu na wielu polach. Trudno również nie zauważyć zmian w zachowaniach klientów, segment rynku w jakim działamy, czyli dyskonty, to nie tylko prostota działania w samych sklepach, ale również cena dostosowana do oczekiwań konsumentów - mówi "Rzeczpospolitej". - Prowadzimy intensywną ekspansję, nasz cel to wzrost liczby sklepów o 50 proc. do końca 2023 r. Wszystko to oznacza nowe wyzwania, na które jesteśmy przygotowani. Klienci oczywiście będą przechodzić między formatami, kwestia niskiej ceny jest teraz absolutnym priorytetem, nie można liczyć na pełną lojalność, tylko wciąż zabiegać o klientów - dodaje.