Prezes Aldi: Masło jest najbardziej czułe

Klienci dzisiaj często nie są w stanie ocenić, co i ile kosztuje, zasady promocji są zagmatwane, a większość nie ma czasu na długie analizy w sklepach - mówi w pierwszym wywiadzie Wojciech Łubieński, prezes sieci Aldi w Polsce.

Publikacja: 27.10.2022 12:56

Prezes Aldi: Masło jest najbardziej czułe

Foto: materiały prasowe

Związany z firmą od 2019 r. jako wiceprezes w grudniu 2021 r. Wojciech Łubieński objął stanowisko prezesa polskiego oddziału sieci Aldi, jednego z największych sprzedawców detalicznych na świecie.

- Trudno dziś nie dostrzegać kryzysu na wielu polach. Trudno również nie zauważyć zmian w zachowaniach klientów, segment rynku w jakim działamy, czyli dyskonty, to nie tylko prostota działania w samych sklepach, ale również cena dostosowana do oczekiwań konsumentów - mówi "Rzeczpospolitej". - Prowadzimy intensywną ekspansję, nasz cel to wzrost liczby sklepów o 50 proc. do końca 2023 r. Wszystko to oznacza nowe wyzwania, na które jesteśmy przygotowani. Klienci oczywiście będą przechodzić między formatami, kwestia niskiej ceny jest teraz absolutnym priorytetem, nie można liczyć na pełną lojalność, tylko wciąż zabiegać o klientów - dodaje.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Online kupujemy szybciej i coraz więcej, sklepy przegrywają
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Handel
Co dręczy polskiego konsumenta? Jeden czynnik jest najsilniejszy od dwóch lat
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Handel
Chiny zaprzeczają: Nie toczą się żadne rozmowy z USA w sprawie ceł