Reklama
Rozwiń
Reklama

Gang Bystrzaków w Biedronce zawalczy o klientów. Tym razem nie można ich kupić

Sieć handlowa rusza z kolejną odsłoną programu lojalnościowego w ramach którego za punkty można dostać maskotki - po raz pierwszy nie można ich kupić. Przy okazji zachęca też do oszczędzania

Publikacja: 30.08.2022 16:03

Gang Bystrzaków w Biedronce zawalczy o klientów. Tym razem nie można ich kupić

Foto: materiały prasowe

Gang tym razem Bystrzaków ruszył już do akcji i pojawił się w sklepach Biedronka. Tym razem to Świnka Skarbonita, Jabłko Newton i Pies Dżi-Pi-Es, którzy promują nową odsłonę akcji lojalnościowej sezonu. Sieć podkreśla iż jest w zwiazku z tym także szansa na zdobycie dodatkowych oszczędności w ramach Wirtualnego Portfela. - Nasza nowa akcja lojalnościowa ma zupełnie inny charakter. Inflacja wymusza na nas wszystkich uważniejsze zarządzanie swoim portfelem - mówi Aleksandra Surdyk-Kaptur, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
AliExpress blokuje chińskiego sprzedawcę lalek erotycznych. Przypominały dzieci
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Handel
Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości
Handel
Centra handlowe wciąż tracą klientów
Handel
Betonowe blokady i monitoring: tak wyglądają jarmarki bożonarodzeniowe w Niemczech
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Handel
Sprzedaż detaliczna w październiku w górę. Są nowe dane GUS
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama