Reklama
Rozwiń
Reklama

Gang Bystrzaków w Biedronce zawalczy o klientów. Tym razem nie można ich kupić

Sieć handlowa rusza z kolejną odsłoną programu lojalnościowego w ramach którego za punkty można dostać maskotki - po raz pierwszy nie można ich kupić. Przy okazji zachęca też do oszczędzania

Publikacja: 30.08.2022 16:03

Gang Bystrzaków w Biedronce zawalczy o klientów. Tym razem nie można ich kupić

Foto: materiały prasowe

Gang tym razem Bystrzaków ruszył już do akcji i pojawił się w sklepach Biedronka. Tym razem to Świnka Skarbonita, Jabłko Newton i Pies Dżi-Pi-Es, którzy promują nową odsłonę akcji lojalnościowej sezonu. Sieć podkreśla iż jest w zwiazku z tym także szansa na zdobycie dodatkowych oszczędności w ramach Wirtualnego Portfela. - Nasza nowa akcja lojalnościowa ma zupełnie inny charakter. Inflacja wymusza na nas wszystkich uważniejsze zarządzanie swoim portfelem - mówi Aleksandra Surdyk-Kaptur, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Potężna fuzja znanych producentów farb. Powstanie gigant wart 25 miliardów dolarów
Handel
Polacy pokochali roboty sprzątające. Nie szczędzą na ich zakupie
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama