Gang Bystrzaków w Biedronce zawalczy o klientów. Tym razem nie można ich kupić

Sieć handlowa rusza z kolejną odsłoną programu lojalnościowego w ramach którego za punkty można dostać maskotki - po raz pierwszy nie można ich kupić. Przy okazji zachęca też do oszczędzania

Publikacja: 30.08.2022 16:03

Gang Bystrzaków w Biedronce zawalczy o klientów. Tym razem nie można ich kupić

Foto: materiały prasowe

Gang tym razem Bystrzaków ruszył już do akcji i pojawił się w sklepach Biedronka. Tym razem to Świnka Skarbonita, Jabłko Newton i Pies Dżi-Pi-Es, którzy promują nową odsłonę akcji lojalnościowej sezonu. Sieć podkreśla iż jest w zwiazku z tym także szansa na zdobycie dodatkowych oszczędności w ramach Wirtualnego Portfela. - Nasza nowa akcja lojalnościowa ma zupełnie inny charakter. Inflacja wymusza na nas wszystkich uważniejsze zarządzanie swoim portfelem - mówi Aleksandra Surdyk-Kaptur, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Z botem na zakupy. To koniec sklepów, jakie znamy?
Handel
Na zakupy z botem i przez TikToka
Handel
Kiedy wypada niedziela handlowa w czerwcu? Jest jeden termin
Handel
Polacy znów wypalają więcej nielegalnych papierosów. Odwrócenie trendu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Handel
Pepco odcina chore i słabsze gałęzie