Reklama

Chcesz rabatu? Oddaj dane na swój temat

Już co drugi Polak korzysta z programów lojalnościowych sklepów, aby mieć dostęp do jeszcze większej liczby promocji. Coraz częściej musi z nich korzystać przez aplikację mobilną programu, co oznacza przekazywanie swoich danych.

Publikacja: 19.07.2022 21:00

Chcesz rabatu? Oddaj dane na swój temat

Foto: Adobe Stock

Najwyższa od ćwierćwiecza inflacja wymusiła na wielu konsumentach zmiany zwyczajów zakupowych. Poza przestawieniem się na kupowanie w promocji czy poszukiwaniem ofert w wielu sieciach coraz więcej stawia też na wejście do programów sieci handlowych, by mieć dostęp do lepszych cen. – Ponad połowa uczestniczy w programach lojalnościowych sklepów, chcąc za swoje zakupy otrzymać nagrodę, a ponad 65 proc. porównuje oferty różnych sklepów, wybierając te, w których wartość zrealizowanego koszyka będzie najkorzystniejsza – mówi Szymon Mordasiewicz, dyrektor komercyjny Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
USA wszczynają dochodzenie w sprawie przestrzegania przez Chiny umowy handlowej z 2020 r.
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Handel
Premier Kanady odpowiada Donaldowi Trumpowi. Jest gotowy wznowić rozmowy handlowe
Handel
Trump zerwał rozmowy handlowe z Kanadą. Oburzyła go „oszukańcza reklama”
Handel
Beata Javorcik: Chińskie wyzwanie dla Europy Środkowo-Wschodniej
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Trump grozi Chinom cłami, ale planuje spotkanie z Xi. USA i Chiny wracają do rozmów
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama