Chcesz rabatu? Oddaj dane na swój temat

Już co drugi Polak korzysta z programów lojalnościowych sklepów, aby mieć dostęp do jeszcze większej liczby promocji. Coraz częściej musi z nich korzystać przez aplikację mobilną programu, co oznacza przekazywanie swoich danych.

Publikacja: 19.07.2022 21:00

Chcesz rabatu? Oddaj dane na swój temat

Foto: Adobe Stock

Najwyższa od ćwierćwiecza inflacja wymusiła na wielu konsumentach zmiany zwyczajów zakupowych. Poza przestawieniem się na kupowanie w promocji czy poszukiwaniem ofert w wielu sieciach coraz więcej stawia też na wejście do programów sieci handlowych, by mieć dostęp do lepszych cen. – Ponad połowa uczestniczy w programach lojalnościowych sklepów, chcąc za swoje zakupy otrzymać nagrodę, a ponad 65 proc. porównuje oferty różnych sklepów, wybierając te, w których wartość zrealizowanego koszyka będzie najkorzystniejsza – mówi Szymon Mordasiewicz, dyrektor komercyjny Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia.

Pozostało 88% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?