Reklama
Rozwiń
Reklama

Nowa metoda płatności w Biedronce

Sieci sklepów stacjonarnych też inwestują w nowe rozwiązania, co widać po projekcie operatora płatności Tpay we współpracy z bankiem Pekao i ich wdrożeniu w aplikacji „Moja Biedronka”.

Publikacja: 30.05.2022 15:57

Nowa metoda płatności w Biedronce

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz

Opcja płatności Blikiem bez użycia kodu w aplikacji największej sieci sklepów jest dostępna od maja 2022 r. Z nowej opcji płatności mogą skorzystać wszyscy klienci mający konto w aplikacji „Moja Biedronka” i płacący Blikiem – wystarczy, że aktywują usługę.

– Od ponad 10 lat rozwijamy płatności online w Polsce. Współpraca z siecią sklepów Biedronka to dla nas bardzo ważny projekt – kolejny krok, dzięki któremu wraz z naszym partnerem Bankiem Pekao, mając na uwadze przede wszystkim potrzeby konsumentów, w sposób unikatowy łączymy świat off- z online – podkreśla Paweł Działak, prezes i współzałożyciel Tpay, operatora płatności online.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Polacy mają gest na Święta. Wzrostem wydatków przebiją zachodnich Europejczyków
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama