Reklama

Zalando od umowy z marką Adidas rozpoczyna współpracę z tradycyjnymi sklepami

Największy w Europie e-sklep zaczyna współpracować z tradycyjnymi, by szybciej dostarczać zamówienia.

Publikacja: 09.06.2016 06:55

Zalando od umowy z marką Adidas rozpoczyna współpracę z tradycyjnymi sklepami

Foto: 123RF

Dotychczas stosunki między e-sklepami a tradycyjnymi sprzedawcami przebiegały raczej w atmosferze konfliktu i walki o rynek. Internetowi sprzedawcy oskarżani byli o zbyt wysokie obniżki cen, którym tradycyjny handel nie był w stanie sprostać. Jednak teraz ich stosunki zaczynają się zmieniać, co widać po strategii Zalando, największego internetowego sprzedawcy w Europie, którego roczne przychody to już 3 mld euro.

Firma rozpoczyna właśnie nowatorski projekt współpracy ze sklepami, właśnie zawiązała sojusz z marką Adidas. Klient kupujący przez specjalną aplikację będzie mógł wybierać spośród oferty współpracujących sklepów tradycyjnych. Dzięki temu może liczyć na znacznie szybsze dostarczenie zamówionego towaru.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Carrefour może zniknąć z Polski. Ruszyła sprzedaż handlowego giganta
Handel
Allegro zaskakuje wynikami. Poprzeczka idzie w górę
Handel
Rosja i Indie utworzą strefę wolnego handlu. To pomysł Kremla
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Reklama
Reklama