Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.06.2016 06:55 Publikacja: 09.06.2016 06:55
Foto: 123RF
Dotychczas stosunki między e-sklepami a tradycyjnymi sprzedawcami przebiegały raczej w atmosferze konfliktu i walki o rynek. Internetowi sprzedawcy oskarżani byli o zbyt wysokie obniżki cen, którym tradycyjny handel nie był w stanie sprostać. Jednak teraz ich stosunki zaczynają się zmieniać, co widać po strategii Zalando, największego internetowego sprzedawcy w Europie, którego roczne przychody to już 3 mld euro.
Firma rozpoczyna właśnie nowatorski projekt współpracy ze sklepami, właśnie zawiązała sojusz z marką Adidas. Klient kupujący przez specjalną aplikację będzie mógł wybierać spośród oferty współpracujących sklepów tradycyjnych. Dzięki temu może liczyć na znacznie szybsze dostarczenie zamówionego towaru.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział, że Biały Dom zacznie niebawem wysyłać do różnych krajów na świecie list...
Rekordowe temperatury w Japonii ograniczyły produkcję zielonej herbaty matcha w tym roku, nadwyrężając dostawy i...
Trwa właśnie ostatni tydzień intensywnych negocjacji UE z USA. Stawką w grze jest zakończenie lub wznowienie woj...
Polacy na produkty ze sklepowych zamrażarek wydają już 5,4 mld zł rocznie, a rynek wciąż rośnie. I to nie tylko...
Amerykański prezydent grozi Japonii cłami dochodzącymi nawet do 35 proc. Analitycy twierdzą, że nie należy tych...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas