Reklama

Polski rynek FMCG rośnie. Hitem produkty do pieczenia

Mimo szoku związanego z pandemią rynek FMCG w Polsce w 2020 r. urósł o niemal 5 proc. Głównie dzięki kategoriom spożywczym, z produktami suchymi na czele. Spadła za to sprzedaż kosmetyków.

Aktualizacja: 04.02.2021 05:57 Publikacja: 03.02.2021 21:00

Polski rynek FMCG rośnie. Hitem produkty do pieczenia

Foto: Adobe Stock

Choć pandemia zdemolowała wiele zwyczajów zakupowych i będzie grabarzem tysięcy firm, to rynek FMCG (podstawowe kategorie produktów spożywczych i chemicznych, bez żywności świeżej) w tak trudnych realiach urósł o 4,8 proc., do 198,2 mld zł – wynika z danych firmy Nielsen, które „Rzeczpospolita" publikuje jako pierwsza.

Zakupy na zapas

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Allegro zaskakuje wynikami. Poprzeczka idzie w górę
Handel
Rosja i Indie utworzą strefę wolnego handlu. To pomysł Kremla
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Handel
Czy Trump dogadał się z Chinami w sprawie ceł i TikToka? Intrygujący wpis na Truth Social
Reklama
Reklama