Poza tym Impossible Foods informuje, że zwiększa produkcję swoich produktów - informuje agencja Reutera.

Impossible Foods, twórca popularnego Impossible Burger, to jeden z dwóch liderów produkcji roślinnego mięsa obok Beyond Meat. Koncerny wciąż zwiększają produkcje i poszerzają rynek, ponieważ coraz więcej konsumentów dba o zdrowie rezygnując z mięsnej diety a także w trosce środowisko naturalne, dla którego hodowla zwierząt jest o obciążająca.

Popyt na mięso roślinne wzrósł mocno podczas pandemii koronawirusa po tym, jak producenci wołowiny i wieprzowiny zamknęli wiele zakładów mięsnych, aby powstrzymać szybkie rozprzestrzenianie się epidemii.

Firma Impossible Foods z Kalifornii, która już dwukrotnie obniżyła ceny dla dystrybutorów żywności w ciągu roku, potwierdziła, że będzie nadal obniżać ceny swoich produktów.

Sugerowane ceny detaliczne Impossible Burger spadłyby do 5,49 dolarów za sztukę w ponad 17 tys. amerykańskich sklepów spożywczych, poinformowała firma w oświadczeniu, dodając, że wprowadzi podobne obniżki cen w sklepach detalicznych także w Kanadzie, Singapurze i Hongkongu.