eBay zajrzy w myśli klientów

Amerykański serwis prowadzi eksperymentalne badanie zachowania mózgów klientów w trakcie zakupów.

Aktualizacja: 03.10.2017 14:30 Publikacja: 03.10.2017 13:41

eBay zajrzy w myśli klientów

Foto: Bloomberg

Firmy od dawna próbują dowiedzieć się jak najwięcej o tym, co wpływa na decyzje konsumentów. Ilość gromadzonych przez nie danych rośnie w szybkim tempie, a co jakiś czas pojawiają się nowe sposoby na badanie tego, jak konsument zachowuje się w trakcie zakupów. Także eBay postanowił dowiedzieć się czegoś więcej o tym, jak konsumenci podejmują decyzje – uruchomił eksperyment, w którym za pomocą urządzeń badających fale mózgowe (EEG) będą rejestrowane czynności mózgu w trakcie zakupów. W pewnym sensie eBay zajrzy więc konsumentom w ich myśli, choć do dosłownego czytania tego, co myślimy z pewnością jest jeszcze daleko.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?