#RZECZoBIZNESIE: Katarzyna Binert: W internecie kupujemy z wygody

Internauci nie muszą jechać do sklepu, tylko kilkoma kliknięciami zakupić dane produkty. Dużo osób motywuje to, że im ktoś te produkty wnosi na piętro – mówi Katarzyna Binert, ekspert firmy Gemius, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Aktualizacja: 04.10.2017 13:32 Publikacja: 04.10.2017 11:55

#RZECZoBIZNESIE: Katarzyna Binert: W internecie kupujemy z wygody

Foto: Rzeczpospolita

W tym roku liczba kupujących w internecie wzrosła do 54 proc. z poziomu 48 proc. w ubiegłym roku. - Jest to bardzo duży wzrost – oceniła Binert.

- Obserwujemy wzrost nie tylko na rynku polskiego e-commerce, ale również w handlu transgranicznym. W tym roku 16 proc. osób kupuje za granicą – dodała.

Pozostało 85% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Handel
Znany lek na cukrzycę wstrzymany w obrocie. GIF podjął decyzję
Handel
Rosyjski import gwałtownie spada. Putin nie przekonał Chińczyków
Handel
Haribo porozumiało się z Lidlem. Słynne żelki wrócą do sklepów sieci
Handel
Wolimy kupować ubrania online. Znikają kolejne sklepy odzieżowe
Handel
Biedronka na podium, Lidl za Dino, a ceny rosną. Nowy koszyk cenowy