#RZECZoBIZNESIE: Katarzyna Binert: W internecie kupujemy z wygody

Internauci nie muszą jechać do sklepu, tylko kilkoma kliknięciami zakupić dane produkty. Dużo osób motywuje to, że im ktoś te produkty wnosi na piętro – mówi Katarzyna Binert, ekspert firmy Gemius, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Aktualizacja: 04.10.2017 13:32 Publikacja: 04.10.2017 11:55

#RZECZoBIZNESIE: Katarzyna Binert: W internecie kupujemy z wygody

Foto: Rzeczpospolita

W tym roku liczba kupujących w internecie wzrosła do 54 proc. z poziomu 48 proc. w ubiegłym roku. - Jest to bardzo duży wzrost – oceniła Binert.

- Obserwujemy wzrost nie tylko na rynku polskiego e-commerce, ale również w handlu transgranicznym. W tym roku 16 proc. osób kupuje za granicą – dodała.

Pozostało 85% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?