Reklama

Dyskonty umacniają się w niszach

Gramofony i winyle to najwyraźniej łakomy kąsek. Po promocjach Biedronki, Lidl oferuje gramofon i płyty.

Aktualizacja: 04.10.2017 14:28 Publikacja: 04.10.2017 13:42

Dyskonty umacniają się w niszach

Foto: Bloomberg

Niszowe produkty już od dawna nie są specjalną nowością w dyskontach. Praktycznie każda sieć oferuje w promocjach jakieś produkty, które mieszczą się w takiej kategorii. Z kolei Biedronka i Lidl od dawna prześcigają się w walce na promocje i nie inaczej jest również w dziedzinie artykułów niszowych. Trudno bowiem uznać gramofony i płyty winylowe za coś więcej niż modną niszę dla melomanów.

Od 9 października w sklepach Lidla pojawi się w ofercie gramofon marki Pioneer. Sieć reklamuje go jako „wyjątkową okazję", podkreśla wyposażenie w napęd paskowy z serwomechanizmem czy ramię odporne na wibrację i deklaruje, że to „pierwszy raz, kiedy w sklepach tego formatu dostępny będzie sprzęt tej klasy". A wszystko to w cenie 555 zł. Oprócz tego na sklepowych półkach znajdą się też winyle. Będzie można przebierać wśród klasycznych albumów Presleya, Billie Holiday czy Marii Callas oraz wielu innych wykonawców. Każda płyta w cenie 49,99 zł.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Reklama
Reklama