Dyskonty umacniają się w niszach

Gramofony i winyle to najwyraźniej łakomy kąsek. Po promocjach Biedronki, Lidl oferuje gramofon i płyty.

Aktualizacja: 04.10.2017 14:28 Publikacja: 04.10.2017 13:42

Dyskonty umacniają się w niszach

Foto: Bloomberg

Niszowe produkty już od dawna nie są specjalną nowością w dyskontach. Praktycznie każda sieć oferuje w promocjach jakieś produkty, które mieszczą się w takiej kategorii. Z kolei Biedronka i Lidl od dawna prześcigają się w walce na promocje i nie inaczej jest również w dziedzinie artykułów niszowych. Trudno bowiem uznać gramofony i płyty winylowe za coś więcej niż modną niszę dla melomanów.

Od 9 października w sklepach Lidla pojawi się w ofercie gramofon marki Pioneer. Sieć reklamuje go jako „wyjątkową okazję", podkreśla wyposażenie w napęd paskowy z serwomechanizmem czy ramię odporne na wibrację i deklaruje, że to „pierwszy raz, kiedy w sklepach tego formatu dostępny będzie sprzęt tej klasy". A wszystko to w cenie 555 zł. Oprócz tego na sklepowych półkach znajdą się też winyle. Będzie można przebierać wśród klasycznych albumów Presleya, Billie Holiday czy Marii Callas oraz wielu innych wykonawców. Każda płyta w cenie 49,99 zł.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?