Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.10.2017 06:16 Publikacja: 17.10.2017 20:21
Foto: 123RF
Od kilku lat odzież jest najczęściej wymienianą przez internautów kategoria, jeśli chodzi o realizowane w sieci zakupy. Z badania Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS dla „Rz" wynika, że w tym roku zakupy w tym kanale planuje 17 proc. badanych, a 18,2 proc. chce je robić i online, i offline.
Prezydent USA Donald Trump i premier Wielkiej Brytanii Keir Starmer poinformowali w kuluarach szczytu G7 o zawar...
Dyrektor generalny Luca de Meo opuszcza francuskiego producenta samochodów Renault, aby podjąć pracę poza branżą...
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
Rośnie szara strefa tytoniowa w UE i w Polsce. Na rynek trafia coraz więcej papierosów pochodzących z nielegalny...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Pepco sprzeda sieć Poundland funduszowi Gordon Brothers. Zarząd zasygnalizował, że możliwe są dalsze zmiany w st...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas