Handel detaliczny: Biedronka przebiła 8 mld euro

Sprzedaż lidera polskiego rynku handlu detalicznego dalej szybko rośnie w tempie dwucyfrowym

Aktualizacja: 26.10.2017 12:36 Publikacja: 26.10.2017 11:56

Handel detaliczny: Biedronka przebiła 8 mld euro

Foto: Bloomberg

Po dziewięciu miesiącach 2017 r. sprzedaż Biedronki wzrosła 13,1 proc. do 8,1 mld euro. Wzrost bez uwzględnienia nowego otwartych w tym okresie sklepów, wyniósł 9 proc. Wzrost ogólnych przychodów liczony w złotówkach wyniósł 10,7 proc. Celem Biedronki na 2017 r. jest otworzenie w tym okresie 70 sklepów oraz jednego centrum dystrybucyjnego.

- Wszystkie nasze marki wzmocniły udziały w rynku, szczególny nacisk kładę na Biedronkę i jej wydajność. Ścisłe zarządzanie stałym asortymentem wraz z promocjami pozwoliło Biedronce wzmocnić pozycję lidera w sektorze detalicznym żywności w Polsce – mówi Pedro Soares dos Santos, prezes grupy Jeronimo Martins.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Dotkliwy cios w portfele Amerykanów. Największa sieć sklepów podwyższy ceny przez cła
Handel
Burberry ponosi duże straty. Brytyjska marka podjęła radykalne kroki
Handel
Ceny rosną najwolniej w tym roku. Dzięki sieciom handlowym
Handel
Allegro rozszerza program Smart
Handel
Donald Trump obniża cła na towary z Chin o najniższej wartości