Handel detaliczny: Biedronka przebiła 8 mld euro

Sprzedaż lidera polskiego rynku handlu detalicznego dalej szybko rośnie w tempie dwucyfrowym

Aktualizacja: 26.10.2017 12:36 Publikacja: 26.10.2017 11:56

Handel detaliczny: Biedronka przebiła 8 mld euro

Foto: Bloomberg

Po dziewięciu miesiącach 2017 r. sprzedaż Biedronki wzrosła 13,1 proc. do 8,1 mld euro. Wzrost bez uwzględnienia nowego otwartych w tym okresie sklepów, wyniósł 9 proc. Wzrost ogólnych przychodów liczony w złotówkach wyniósł 10,7 proc. Celem Biedronki na 2017 r. jest otworzenie w tym okresie 70 sklepów oraz jednego centrum dystrybucyjnego.

- Wszystkie nasze marki wzmocniły udziały w rynku, szczególny nacisk kładę na Biedronkę i jej wydajność. Ścisłe zarządzanie stałym asortymentem wraz z promocjami pozwoliło Biedronce wzmocnić pozycję lidera w sektorze detalicznym żywności w Polsce – mówi Pedro Soares dos Santos, prezes grupy Jeronimo Martins.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Handel
Trump grozi Kanadzie 35-procentowym cłem
Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama