Aktualizacja: 26.10.2017 12:36 Publikacja: 26.10.2017 11:56
Foto: Bloomberg
Po dziewięciu miesiącach 2017 r. sprzedaż Biedronki wzrosła 13,1 proc. do 8,1 mld euro. Wzrost bez uwzględnienia nowego otwartych w tym okresie sklepów, wyniósł 9 proc. Wzrost ogólnych przychodów liczony w złotówkach wyniósł 10,7 proc. Celem Biedronki na 2017 r. jest otworzenie w tym okresie 70 sklepów oraz jednego centrum dystrybucyjnego.
- Wszystkie nasze marki wzmocniły udziały w rynku, szczególny nacisk kładę na Biedronkę i jej wydajność. Ścisłe zarządzanie stałym asortymentem wraz z promocjami pozwoliło Biedronce wzmocnić pozycję lidera w sektorze detalicznym żywności w Polsce – mówi Pedro Soares dos Santos, prezes grupy Jeronimo Martins.
Wojna celna prezydenta USA Donalda Trumpa zaczyna coraz bardziej doskwierać amerykańskiemu biznesowi – i już nie...
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas