Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.10.2017 12:36 Publikacja: 26.10.2017 11:56
Foto: Bloomberg
Po dziewięciu miesiącach 2017 r. sprzedaż Biedronki wzrosła 13,1 proc. do 8,1 mld euro. Wzrost bez uwzględnienia nowego otwartych w tym okresie sklepów, wyniósł 9 proc. Wzrost ogólnych przychodów liczony w złotówkach wyniósł 10,7 proc. Celem Biedronki na 2017 r. jest otworzenie w tym okresie 70 sklepów oraz jednego centrum dystrybucyjnego.
- Wszystkie nasze marki wzmocniły udziały w rynku, szczególny nacisk kładę na Biedronkę i jej wydajność. Ścisłe zarządzanie stałym asortymentem wraz z promocjami pozwoliło Biedronce wzmocnić pozycję lidera w sektorze detalicznym żywności w Polsce – mówi Pedro Soares dos Santos, prezes grupy Jeronimo Martins.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wypróbowaną metodą - z pomocą inspekcji żywnościowej, Kreml próbuje postawić do pionu władze buntującego się Aze...
Akcje Levi Strauss wzrosły o ponad 7 procent w handlu przedsesyjnym w piątek, gdy producent jeansów podniósł swo...
Prezydent USA Donald Trump napisał w liście do kanadyjskiego premiera Marka Carneya, że 1 sierpnia może nałożyć...
Wartość importu odzieży z Chin do Stanów Zjednoczonych spadła w maju do najniższego miesięcznego poziomu od 22 l...
Donald Trump zapowiedział we wtorek, że nałoży 50-procentowe cło na całą miedź importowaną do USA. Nie sprecyzow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas