To był rekordowy Czarny Piątek. Zwłaszcza w Polsce

Black Friday przyniósł 21-proc. wzrost liczby transakcji handlowych na świecie, a ich wartość rok do roku skoczyła o 27 proc. – wynika z najnowszych danych firmy Awin. Tegoroczny Czarny Piątek był więc pod każdym względem rekordowy.

Aktualizacja: 28.11.2017 12:00 Publikacja: 28.11.2017 11:47

To był rekordowy Czarny Piątek. Zwłaszcza w Polsce

Foto: 123RF

Awin to sieć reklamy efektywnościowej, która działa z ponad 6 tys. reklamodawców i ponad 100 tys. aktywnych wydawców z całego świata. Na bieżąco analizowała ona tegoroczne wyniki sprzedaży w ramach Czarnego Piątku. Badania wykazały, że wzrosły też wartość koszyka – średnio na produkty w ramach akcji promocyjnych wydaliśmy o 5 euro więcej niż rok wcześniej. Co ciekawe, Polska pod względem sprzedaży w tym okresie wykazała znacznie większe dynamiki wzrostów, niż średnia globalna.

Pozostało 86% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?