Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.11.2017 12:00 Publikacja: 28.11.2017 11:47
Foto: 123RF
Awin to sieć reklamy efektywnościowej, która działa z ponad 6 tys. reklamodawców i ponad 100 tys. aktywnych wydawców z całego świata. Na bieżąco analizowała ona tegoroczne wyniki sprzedaży w ramach Czarnego Piątku. Badania wykazały, że wzrosły też wartość koszyka – średnio na produkty w ramach akcji promocyjnych wydaliśmy o 5 euro więcej niż rok wcześniej. Co ciekawe, Polska pod względem sprzedaży w tym okresie wykazała znacznie większe dynamiki wzrostów, niż średnia globalna.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wypróbowaną metodą - z pomocą inspekcji żywnościowej, Kreml próbuje postawić do pionu władze buntującego się Aze...
Akcje Levi Strauss wzrosły o ponad 7 procent w handlu przedsesyjnym w piątek, gdy producent jeansów podniósł swo...
Prezydent USA Donald Trump napisał w liście do kanadyjskiego premiera Marka Carneya, że 1 sierpnia może nałożyć...
Wartość importu odzieży z Chin do Stanów Zjednoczonych spadła w maju do najniższego miesięcznego poziomu od 22 l...
Donald Trump zapowiedział we wtorek, że nałoży 50-procentowe cło na całą miedź importowaną do USA. Nie sprecyzow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas