To był rekordowy Czarny Piątek. Zwłaszcza w Polsce

Black Friday przyniósł 21-proc. wzrost liczby transakcji handlowych na świecie, a ich wartość rok do roku skoczyła o 27 proc. – wynika z najnowszych danych firmy Awin. Tegoroczny Czarny Piątek był więc pod każdym względem rekordowy.

Aktualizacja: 28.11.2017 12:00 Publikacja: 28.11.2017 11:47

To był rekordowy Czarny Piątek. Zwłaszcza w Polsce

Foto: 123RF

Awin to sieć reklamy efektywnościowej, która działa z ponad 6 tys. reklamodawców i ponad 100 tys. aktywnych wydawców z całego świata. Na bieżąco analizowała ona tegoroczne wyniki sprzedaży w ramach Czarnego Piątku. Badania wykazały, że wzrosły też wartość koszyka – średnio na produkty w ramach akcji promocyjnych wydaliśmy o 5 euro więcej niż rok wcześniej. Co ciekawe, Polska pod względem sprzedaży w tym okresie wykazała znacznie większe dynamiki wzrostów, niż średnia globalna.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Handel
Trump grozi Kanadzie 35-procentowym cłem
Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama