Carrefour stawia na technologie

W warszawskim centrum Promenada francuska sieć uruchomiła swój najnowocześniejszy w Polsce sklep

Publikacja: 14.12.2017 13:31

Carrefour stawia na technologie

Foto: Bloomberg

Carrefour w nowym formacie Pro postawił na wymieszanie technologii z nowymi rozwiązaniami w zakresie obsługi klienta. Na tył sklepu cofnięto linię kas, pośrodku znalazła się strefa restauracyjna, zarówno z daniami na wynos, półproduktami pozwalającymi w domu stworzyć pełne danie (oferta CookUp Box) jak i do spożycia na miejscu, z codziennie zmienianym menu.

Sklep ma 2 tys. mkw. zatem niewiele jak na hipermarket, co wiąże się z ograniczoną ofertą. – W przypadku części kategorii tego nie widać, inne są prezentowane skromniej, ale klient może u nas kupić wszystko – mówi Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Sukces w Genewie. USA-Chiny zawarły porozumienie po maratonie rozmów
Handel
Bruksela szykuje kontratak. Konsultuje cła na towary z USA i złoży skargę do WTO
Handel
Chiny i USA wracają do rozmów w sprawie ceł. Dojdzie do przełomu?
Handel
Donald Trump podał, ile powinny wynieść nowe cła na Chiny. W weekend ruszą rozmowy
Handel
Kradzieży sklepowych znów więcej. Tylko część jest zgłaszana
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem