Aktualizacja: 14.12.2017 13:31 Publikacja: 14.12.2017 13:31
Foto: Bloomberg
Carrefour w nowym formacie Pro postawił na wymieszanie technologii z nowymi rozwiązaniami w zakresie obsługi klienta. Na tył sklepu cofnięto linię kas, pośrodku znalazła się strefa restauracyjna, zarówno z daniami na wynos, półproduktami pozwalającymi w domu stworzyć pełne danie (oferta CookUp Box) jak i do spożycia na miejscu, z codziennie zmienianym menu.
Sklep ma 2 tys. mkw. zatem niewiele jak na hipermarket, co wiąże się z ograniczoną ofertą. – W przypadku części kategorii tego nie widać, inne są prezentowane skromniej, ale klient może u nas kupić wszystko – mówi Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska.
USA i Chiny osiągnęły porozumienie w sprawie ograniczenia deficytu handlowego, twierdzą urzędnicy amerykańscy. S...
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas