Reklama

Carrefour stawia na technologie

W warszawskim centrum Promenada francuska sieć uruchomiła swój najnowocześniejszy w Polsce sklep

Publikacja: 14.12.2017 13:31

Carrefour stawia na technologie

Foto: Bloomberg

Carrefour w nowym formacie Pro postawił na wymieszanie technologii z nowymi rozwiązaniami w zakresie obsługi klienta. Na tył sklepu cofnięto linię kas, pośrodku znalazła się strefa restauracyjna, zarówno z daniami na wynos, półproduktami pozwalającymi w domu stworzyć pełne danie (oferta CookUp Box) jak i do spożycia na miejscu, z codziennie zmienianym menu.

Sklep ma 2 tys. mkw. zatem niewiele jak na hipermarket, co wiąże się z ograniczoną ofertą. – W przypadku części kategorii tego nie widać, inne są prezentowane skromniej, ale klient może u nas kupić wszystko – mówi Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Prezydent USA Donald Trump: Mamy porozumienie handlowe z Koreą Południową
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama