Carrefour stawia na technologie

W warszawskim centrum Promenada francuska sieć uruchomiła swój najnowocześniejszy w Polsce sklep

Publikacja: 14.12.2017 13:31

Carrefour stawia na technologie

Foto: Bloomberg

Carrefour w nowym formacie Pro postawił na wymieszanie technologii z nowymi rozwiązaniami w zakresie obsługi klienta. Na tył sklepu cofnięto linię kas, pośrodku znalazła się strefa restauracyjna, zarówno z daniami na wynos, półproduktami pozwalającymi w domu stworzyć pełne danie (oferta CookUp Box) jak i do spożycia na miejscu, z codziennie zmienianym menu.

Sklep ma 2 tys. mkw. zatem niewiele jak na hipermarket, co wiąże się z ograniczoną ofertą. – W przypadku części kategorii tego nie widać, inne są prezentowane skromniej, ale klient może u nas kupić wszystko – mówi Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Zalando chce przejąć konkurencyjny sklep internetowy
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Polacy ruszyli na luksusowe zakupy
Handel
Świat nadal handluje z Rosją. Które firmy są na liście wstydu?
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Handel
Handel jest najbardziej zadłużoną branżą. Powodem wojna sieci dyskontów