Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 25.01.2018 17:39 Publikacja: 25.01.2018 16:43
Foto: Frisco
To tzw. Coolomaty, których sieć szybko rośnie. Klienci Frisco mogą samodzielnie odbierać kupione produkty spożywcze już w kilkudziesięciu punktach w Warszawie. Schowki w Coolomatach przystosowane do przechowywania i odbioru żywności z internetowego sklepu spożywczego. Podzielone są na trzy strefy chłodzenia, w zależności od wymagań poszczególnych produktów. W sumie jest już 30 tego typu urządzeń. - Chcemy zapewniać naszym klientom jak najlepsze doświadczenia zakupowe, dlatego wprowadziliśmy dodatkową możliwość odbioru zamówień. Jest to wygodne i proste rozwiązanie, które rozszerza zakres form dostaw, a zarazem zwiększa ich elastyczność - komentuje Katarzyna Kazior, prezes Frisco.pl.
Dyrektor generalny Luca de Meo opuszcza francuskiego producenta samochodów Renault, aby podjąć pracę poza branżą...
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
Rośnie szara strefa tytoniowa w UE i w Polsce. Na rynek trafia coraz więcej papierosów pochodzących z nielegalny...
Pepco sprzeda sieć Poundland funduszowi Gordon Brothers. Zarząd zasygnalizował, że możliwe są dalsze zmiany w st...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Pepco sprzedaje Poundland funduszowi Gordon Brothers. Cena jest symboliczna, a w praktyce Pepco do transakcji do...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas