Aktualizacja: 23.02.2018 09:02 Publikacja: 23.02.2018 07:49
Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński
To kolejne badanie pokazujące, że Polacy za porównywalne produkty zazwyczaj przepłacają. Wcześniej Lidl tłumaczył się z dużych różnic cenowych na niekorzyść polskich klientów, w niemieckich sklepach wiele produktów było tańszych.
Teraz firma ABR SESTA zbadała Rossmanna, choć zastrzega, że w polskim sklepie internetowym Rossmann oferta jest w większości inna, niż w Niemczech. Nawet te produkty, które tak samo się nazywają, zwykle różnią się miejscem produkcji, składem lub gramaturą. Według analizy Instytutu Badawczego, z ok. 28 tys. towarów obu drogerii na dzień badania, tylko 366 miało zgodne kody EAN. Ogólnie aż 245 (67 proc.) identycznych produktów było u nas droższych, a 121 (33 proc.) – tańszych.
Wojna celna prezydenta USA Donalda Trumpa zaczyna coraz bardziej doskwierać amerykańskiemu biznesowi – i już nie...
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas